Toen ik terugkwam en de deur los deed stoof mevrouw gauw naar buiten.
Ik zag al in haar ogen van pak me dan als je kan! ik kan toch lekker harder lopen dan jou!
Schreeuwen helpt natuurlijk niet dan lopen ze alleen harder weg ( daar kwam ik na een paar minuten achter) dus toen maar op de knieeen. 'Luca kom maar bij vrouwtje gaan we naar huis'.
Naar huis dacht ze ik moet daar zo ver mogelijk vandaan
Komt ze bij een huis in aanbouw, zegt 1 van de bouwvakkers je hebt de riem te lang. In plaats van dat te zeggen dat ze hem even vasthouden... nee hoor gewoon laten lopen
dus weer verder het dorp in, loopt ze rechtstreeks de straat in waar mijn schoonouders wonen die ook een lab hebben. dus ik hun gebeld met mijn mobieltje, vang Luca op die komt er nu aan. Ze wonen aan een drukke t-splitsing dus zag het al helemaal voor me. Mijn schoonvader naar buiten, maar Luca had andere gedachten, die ging de tuinen allemaal even verkennen. komt er een boze man naar buiten, ik wil geen honden in mijn tuin!! dus ik zeg van sorry maar ze is weggelopen en zal haar toch moeten pakken, dus die man gaat op zijn knieeen en loopt Luca rechtstreeks bij hem in de armen
Maar intussen, komt mijn schoonvader er aanlopen en 2 buurvrouwen. met allemaal een riem bij zich
Het is allemaal goed gegaan, maar had mijn hart in de keel zitten zo ongeveer, hopen dat ze dit geen tweede keer gaat doen.
Ik moest dit even kwijt..
Groetjes Alina en een poot van luca