Let vooral ook even op de zéér sferische muziek
Wat is er nóg leuker dan een petfles???
-
Mieke
Wat is er nóg leuker dan een petfles???
http://www.youtube.com/watch?v=zyQrtQN1ZIg" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Anna&Milow
- Middelgrote hondenneus

-
daantjuh85
- Hele grote hondenneus

-
Merle
- Middelgrote hondenneus

-
Mieke
-
iegie74
-
Mieke
We letten daar nog steeds wel op hoor, maar af en toe moet hij ook lekker zijn gang kunnen gaan.
Ik vind het soms wel lastig daar evenwicht in te vinden, want ik ben wel een beetje spastisch over zijn gewrichten
Over een tijdje wil ik hem laten röntgenen, zodat ik weet hoe het ervoor staat en dan kan ik hem ook wat geruster laten rauzen. Een hond moet ook wel hond kunnen zijn
Ik vind het soms wel lastig daar evenwicht in te vinden, want ik ben wel een beetje spastisch over zijn gewrichten
Over een tijdje wil ik hem laten röntgenen, zodat ik weet hoe het ervoor staat en dan kan ik hem ook wat geruster laten rauzen. Een hond moet ook wel hond kunnen zijn
-
iegie74
-
Mieke
Nee, tuurlijk niet. Er zijn altijd dingen die je beter niet kunt doen met je lab. Zoals frisbee en hard achter ballen aanrennen enzo. Dat blijft een enorme belasting en ook op latere leeftijd kunnen ze natuurlijk nog gewrichtbeschadigingen krijgen.
Maar Otis heeft nu zijn meest kwetsbare periode zo'n beetje achter de rug, dus als we weten dat het goed zit zal ik wel wat geruster zijn en hem wat makkelijker de vrije hand kunnen geven.
Maar er rekening mee houden moet je altijd blijven doen.
Maar Otis heeft nu zijn meest kwetsbare periode zo'n beetje achter de rug, dus als we weten dat het goed zit zal ik wel wat geruster zijn en hem wat makkelijker de vrije hand kunnen geven.
Maar er rekening mee houden moet je altijd blijven doen.