Wat is er nóg leuker dan een petfles???

Plaats hier je filmpjes over Labradors.
Mieke

Wat is er nóg leuker dan een petfles???

Ongelezen bericht door Mieke »

http://www.youtube.com/watch?v=zyQrtQN1ZIg" onclick="window.open(this.href);return false;

Let vooral ook even op de zéér sferische muziek :D
Anna&Milow
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Anna&Milow »

Haha, geweldig!
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

DE EMMER!! Hahaha, leuk hoor :D
Merle
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Merle »

hahaha super leuk :D ...en die muziek erachter :D .
Moos ligt hier naast me, toen ik het filmpje aanzette keek hij direct op met zn kopje schuin...hij heeft ook echt naar het filmje gekeken :) !
Ben benieuwd of hij wat geleerd heeft...watch and learn :D
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Heerlijk he, hoe ze zich met zoiets simpels kunnen vermaken 8) :D
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
Mieke

Oh en ik wordt er ook zó gelukkig van als ik hem zo überblij zie... :verliefd1:
Kan daar geen genoeg van krijgen.

@ Merle; wat grappig dat Moos heeft gekeken. Otis kijkt wel naar de TV, maar de beelden op de pc boeien hem niet.
iegie74

Ongelezen bericht door iegie74 »

Heerlijk, en zo fijn dat als ze pup af zijn je lekker kan laten gaan. Wij hebben toch nog dagelijks; oh, niet springen, oh niet rennen etc.. :( :) :(
Mieke

We letten daar nog steeds wel op hoor, maar af en toe moet hij ook lekker zijn gang kunnen gaan.
Ik vind het soms wel lastig daar evenwicht in te vinden, want ik ben wel een beetje spastisch over zijn gewrichten :oops:
Over een tijdje wil ik hem laten röntgenen, zodat ik weet hoe het ervoor staat en dan kan ik hem ook wat geruster laten rauzen. Een hond moet ook wel hond kunnen zijn :wink:
iegie74

Ongelezen bericht door iegie74 »

Ja, ik las op het forum dat als je wil weten hoe het met de gewrichten is gewoon voor jezelf dus niet om te fokken dat dat ook gewoon bij de da kan voor 100euro...Maar als die uitslag goed is betekent dat dan dat alles goed blijft... :confused:
Mieke

Nee, tuurlijk niet. Er zijn altijd dingen die je beter niet kunt doen met je lab. Zoals frisbee en hard achter ballen aanrennen enzo. Dat blijft een enorme belasting en ook op latere leeftijd kunnen ze natuurlijk nog gewrichtbeschadigingen krijgen.
Maar Otis heeft nu zijn meest kwetsbare periode zo'n beetje achter de rug, dus als we weten dat het goed zit zal ik wel wat geruster zijn en hem wat makkelijker de vrije hand kunnen geven.
Maar er rekening mee houden moet je altijd blijven doen.
Plaats reactie