Heey allemaal,
Het gaat eigenlijk redelijk goed, ik hem wel een kleinere bench neergezet, omdat ze ondanks verkleining toch kans zag om door de grens heen zeg maar in haar bench te plassen. Ook het piepen viel mee een kwartiertje 20 minuten ongeveer, de tweede nacht 10 minuten en de derde nacht nog korter alleen begon ze toen om 5 uur met piepen, ik heb haar toen buiten gelaten keurig plasje en poepje gedaan. Weer terug in de bench en weer piepen een minuut of 10, dus dat valt allemaal mee. wat zindelijkheid betreft poepen heeft ze alleen nog maar buiten gedaan en plassen gaat goed zolang ik de signalen zie en haar buiten zet, maar onverhoopt is er nog wel een plasje of 3 binnen per dag hoor, maar dat gaat goed komen. Wat ze wel niet zo goed doet is lopen aan de riem, dat vindt ze helemaal niets, loss gaat goed, maar de riem, ze gaat steeds zitten en met brokjes komt ze dan wel, maar het zal een kwestie van geduld worden denk ik. Ook autorijden vindt ze tot nu toe niet leuk, misschien als het later met de bossen enzo geassocieerd wordt dat het beter gaat. Naar de Da geweest voor 9 weken enting, kennelhoest en alles was keurig het was een mooie pup zei ze, met grove poten

Ze weegt nu precies 6 kg en is 8 weken en 5 dagen dat was keurig. Oh jaaah ik ben heel erg moe, moe en nog eens moe geeft niets maar het is erg intensief maar ooh zo leuk