Tjee wat een grote bench :-)

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
saartjeee

Ongelezen bericht door saartjeee »

Heel veel plezier morgen met het ophalen van Vida :D :verliefd1:
Ben zooo benieuwd.. alle berichtjes al vooraf en nu gaat het dan echt gebeuren :wink: !!

Over twee weekjes komt Senna naar ons.. en ik heb precies dezelfde maat bench gekocht als jij. Was ook van plan hem op het begin toch kleiner te maken.. maar ook een goed idee wat ik van iemand hoorde.. is in de bench een doos zetten waar je een gedeelte uitknipt zodat ze gewoon naar binnen kan lopen en daar dan een heerlijk nestje in maken :)

Dat wordt knutselen :D
Komt helemaal goed!

Alvast een super weekend gewenst!!
marielle75
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door marielle75 »

Ik ben de eerste nachten ook met een kleinere bench begonnen.
Staat nu in de auto (even een antislip matje onder gedaan tegen het schuiven) en de grotere bench al neergezet. Ik probeer hem wel kleiner te maken, maar Rover heeft het in een mum van tijd weer in de oorspronkelijke staat hersteld :wink: . Maar hij waarschuwt 's nachts gewoon als hij moet plassen en gaat niet in het uiterste hoekje van zijn bench plassen, gelukkig. Flanellen pyama is geen slecht idee :wink:
Ik trek 's nacht ook gauw even iets over mijn pyama aan en hup naar buiten. Ik dacht kom toch niemand om 2 uur 's nacht tegen, kwam de buurman nog vrolijk thuis :oops: .
Ik wens je ontzettend veel plezier morgen en ik hoop dat je net zo'n fantastische pup treft als wij :verliefd1: .
Iefke

Ongelezen bericht door Iefke »

Thanks allemaal, leuk jullie reacties :) je leeft ook echt naar zo'n puppenkind toe heerlijk.

Denk dat we de eerste nachten de bench toch verkleinen. we wonen namelijk tijdelijk erg klein nu omdat we aan t bouwen zijn, dus ik heb geen plaats in onze in elkaar geknutselde slaapkamer. Het is echt zo'n oude meuk huis hahahahah. heeft weer een voordeel, stel Vida heeft zin in een paar plinten of een traptrede dan maakt het niets uit, wordt toch gesloopt hahahah. Tuurlijk moet ze leren dat het niet mag, was joke hé :lol:
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Je kan Vida natuurlijk ook gezellig naast je bed in een doos zetten met een lekker dekentje en evt. de nestlap (die je meekrijgt ?). Zo heeft Lola heerlijk een week naast ons bed gestaan. Als ze onrustig werd, stak ik alleen mijn hand er in en werd ze rustig. Enfin........je zal je eigen weg wel vinden denk ik :wink:
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Merle
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Merle »

Leukleuk...nog één nachtje! Je voelt je net weer een klein kind heh? Het is ook zoooo leuk!
Voor Moos hebben we ook een kleine bench...tijdelijk. De grote staat er al en hebben we een nacht geprobeerd, opvallend was dat hij er toen in geplast had, schijnt toch dat ze zich veiliger voelen in een kleinere bench...waar ze natuurlijk heerlijk in kunnen liggen!
Geniet nog wel even van je laatste 'rustige' nacht :wink:...alhoewel ik kon die nacht geloof ik ook al niet slapen hihi! Have fun!
Iefke

thanks allemaal, zal morgen wat foto's plaatsen 8)
kiaora

Ongelezen bericht door kiaora »

heel veel plezier morgen en kom maar op met die foto's!!! :wink:
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

veeeeeeel plezier vandaag!!!!!
Iefke

Thanks, ze is er en ze gaat NOOIT meer weg :verliefd1: :verliefd1: :verliefd1: :verliefd1:
Pascal en Linda

Ongelezen bericht door Pascal en Linda »

en...hoe zijn de eerste dagen gegaan? :)
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ja de eerste dagen en ook de nachten;)
Pascal en Linda

Ongelezen bericht door Pascal en Linda »

ja daar ben ik ook benieuwd naar inderdaad, kijken wat mij te wachten staat... :( :D
team

pup

Ongelezen bericht door team »

leuke reakties op de aankomende pup, is ie er nou al, ik heb nog nooit
zoveel vrouwen verliefd gezien, op hun ( labrador) man komt op de tweede plaats, of er moeten ook nog poezen in huis zijn zoals bij mij.
Iefke

Heey allemaal,

Het gaat eigenlijk redelijk goed, ik hem wel een kleinere bench neergezet, omdat ze ondanks verkleining toch kans zag om door de grens heen zeg maar in haar bench te plassen. Ook het piepen viel mee een kwartiertje 20 minuten ongeveer, de tweede nacht 10 minuten en de derde nacht nog korter alleen begon ze toen om 5 uur met piepen, ik heb haar toen buiten gelaten keurig plasje en poepje gedaan. Weer terug in de bench en weer piepen een minuut of 10, dus dat valt allemaal mee. wat zindelijkheid betreft poepen heeft ze alleen nog maar buiten gedaan en plassen gaat goed zolang ik de signalen zie en haar buiten zet, maar onverhoopt is er nog wel een plasje of 3 binnen per dag hoor, maar dat gaat goed komen. Wat ze wel niet zo goed doet is lopen aan de riem, dat vindt ze helemaal niets, loss gaat goed, maar de riem, ze gaat steeds zitten en met brokjes komt ze dan wel, maar het zal een kwestie van geduld worden denk ik. Ook autorijden vindt ze tot nu toe niet leuk, misschien als het later met de bossen enzo geassocieerd wordt dat het beter gaat. Naar de Da geweest voor 9 weken enting, kennelhoest en alles was keurig het was een mooie pup zei ze, met grove poten :wink: Ze weegt nu precies 6 kg en is 8 weken en 5 dagen dat was keurig. Oh jaaah ik ben heel erg moe, moe en nog eens moe geeft niets maar het is erg intensief maar ooh zo leuk :verliefd1:
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

hihi, wat een positieve berichten! Fijn dat het zo goed gaat! Het piepen is idd even iets wat moet wennen, maar gaat zo te horen de goede kant uit;)
moe dat kan ik van mezelf nog goed voorstellen:p maar alles went zo ontzettend snel, ook voor jou als mama wie veel bezig is met opletten, spelen, opvoeden, leren etc.. Het vind ze weg en komt wat je zegt allemaal goed;)
Plaats reactie