Hoi Allemaal, ik ben net nieuw op het forum, dus bij deze wil ik jullie graag voorstellen aan onze pup Jada. Ze is nu 12,5 week oud De foto's in de tuin en op het kussen zijn genomen toen ze net een weekje bij ons was. De andere foto's zijn van de afgelopen paar weken. Het blijft tot nu toe een kleintje;) op de puppycursus is een zwarte labrador, ook een teefje, precies evenoud en die weegt zo'n 5 kilo zwaarder...
Vorige week vrijdag hebben we haar voor het laatst gewogen bij de DA, ze woog toen 7,4 kilo. Iedere week lopen we even binnen bij de DA om het gewicht in de gaten te kunnen houden. Aanstaande vrijdag gaan we weer naar de DA, ik ben benieuwd...
Volgens de eigenaar van die zwarte labrador hoort de pup van 12 weken rond de 12 kilo te zitten.
laat je niet gek maken, iedere lab is ander gebouwd de ene wat grover de ander weer wat fijner. Als Jada een stijgende lijn vertoond en lekker tevreden is en goed eet is het prima hoor. het is een mooi meisje. dat zwarte labje van de cursus is dan wel een erg zwaar gebouwd teefje.
Onze pasja is nu 13 weken en is ook de kleinste van de puppycursus. (allemaal labradors van dezelfde leeftijd) toen ze net twaalf weken was woog ze 7,5 kilo.
Toen ze acht weken was woog ze 3,5 kilo. Ook een ukkie dus!
Laat je niet gek maken hoor! Deed ik ook altijd maar ze is kern gezond. Komt allemaal goed!!
Ze ziet er prachtig uit.
Laat je niet gek maken. Inderdaad is iedere Labrador anders gebouwd en teefjes zijn toch over het algemeen wat fijner. Je houdt het toch goed in de gaten door haar vaker te wegen.
Heel veel plezier met haar.
wat een mooie meid! Ieder hondje verschilt in bou, in groei en dus ingewicht. Onze tabor is een zeer goed gebouwd hondje, groeit echt als kool (ook als ik hem vergelijk bij ons in de cursus, hij is een stuk grover, de instructeur vroeg laatsts zelfs wat we hem voerde, pocon? Haha geintje natuurlijk, maar hij groeit echt hard!!!) maar met zn bijna 21 wk is hij nu 17,5 kilo.
Ze zeiden ook tegen mij dat je pup het aantal weken in kilo's mag wegen, maar dat hoeft niet! Wij voeren met een voertabel wat bij de royal canin zit, en daar doet hij het goed op. Hij ziet er goed uit, niet te dik maar met een taille zal ik maar zeggen maar zie geen ribben. Dat is zoals het eruit hoort te zien. En jullie wegen haar zo te lezen wekelijks, bij de da ook nog. Als ze wat verontrustigs tegen zouden komen zouden ze het nwel zeggen toch;)