Daar gingen we weer
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
ik zei al toen ze weer ging lopen, ik moet er eerst een avond om janken, dan voelt ze zich gewaardeerd genoeg om nog ff door te gaanPandora schreef:Maup houdt wel van verrassingenGelukkig knapt ze weer op maar ik kan me helemaal voorstellen dat jullie er een hartverzakking van kregen
-
Pandora
- Speurneus

Ik durfde het niet te typen: Queen Maup kreeg zeker niet genoeg aandacht?sbientje schreef:ik zei al toen ze weer ging lopen, ik moet er eerst een avond om janken, dan voelt ze zich gewaardeerd genoeg om nog ff door te gaanPandora schreef:Maup houdt wel van verrassingenGelukkig knapt ze weer op maar ik kan me helemaal voorstellen dat jullie er een hartverzakking van kregen
Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

Bedankt Marjolein, hij is top!
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
het is dat ze meestal niet zo achterbaks is, en ze voelde zich duidelijk echt heel ellendig, maar anders zou ik zeggen dat ze het expres doet jaPandora schreef:Ik durfde het niet te typen: Queen Maup kreeg zeker niet genoeg aandacht?sbientje schreef:ik zei al toen ze weer ging lopen, ik moet er eerst een avond om janken, dan voelt ze zich gewaardeerd genoeg om nog ff door te gaanPandora schreef:Maup houdt wel van verrassingenGelukkig knapt ze weer op maar ik kan me helemaal voorstellen dat jullie er een hartverzakking van kregen
-
kristies
- Speurneus

-
Charella
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
Met maup gaat het weer uit de kunst hoor, op het moment
Ze loopt weer rond zoals voorheen.. Achter de fysiotherapie moet ik nog eventjes aan, heb er nog niet echt tijd voor gehad vorige week en in het weekend is natuurlijk niemand makkelijk bereikbaar
Toevallig is de hond van kennisen dit weekend overleden. We hadden het er vanavond even over, wat wij zelf zouden doen qua afscheid en dergelijke. Juist op dat moment tilde maup haar kop op en keek ons aan met een blik van: hoef je het nog niet over te hebben hoor, ik blijf nog wel even!
ik hoop het van harte 
Toevallig is de hond van kennisen dit weekend overleden. We hadden het er vanavond even over, wat wij zelf zouden doen qua afscheid en dergelijke. Juist op dat moment tilde maup haar kop op en keek ons aan met een blik van: hoef je het nog niet over te hebben hoor, ik blijf nog wel even!
-
sharon66057
- Speurneus

-
gitte
Jeetje, Maupie heeft jullie weer laten schrikken.
Iedere keer krijg je zowat een hartverzakking als er iets met je oudje is.
Dat hadden wij met Max het laatste anderhalf jaar.
Iedere keer als er iets was, zonk ons de moed in de schoenen, en iedere keer wist hij ons te verrassen.
Ik hoop dat Maupie verlopig nog bij jullie is.
Iedere keer krijg je zowat een hartverzakking als er iets met je oudje is.
Dat hadden wij met Max het laatste anderhalf jaar.
Iedere keer als er iets was, zonk ons de moed in de schoenen, en iedere keer wist hij ons te verrassen.
Ik hoop dat Maupie verlopig nog bij jullie is.
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
marron
- Speurneus

- Contacteer: