Maar het ging thuis al mis. Reed net de straat uit toen ik opmerkte dat er nog getankt moest worden en portemonnee lag nog thuis. Dus kon ik al weer terug. Vervolgens de weg vervolgd en wat denk je kom je in een dikke file door een ongeluk. Je bent natuurlijk niet voor één gat te vangen en je weet via andere wegen een route om er toch sneller te kunnen zijn maar............hebben ze de wegen één richting gemaakt (was er idd al een tijdje niet langsgereden) dus vervolgens via omweg weer terug in die dikke rij die amper rijdt.
Dus zet je door en als je er dan eindelijk bent (nadat je een parkeerkaartje heb gehaald want dat seizoen is ook weer begonnen en vergeten kost een hoop!) trekt een enthousiaste jonge hond Nora genaamd je omver waardoor je door je enkel gaat.........au!
Zwangere moederhond gaat er als een speer vandoor op "poep"-jacht Ze vindt blijkbaar dat ze meer moet eten met alle puppies in haar buik. Dus strand is weer schoon, dochterlief doet alles graag na..............dus ook die helpt mee met de schoonmaakactie. Zelfs de verse van Zoë slaat ze niet over. WHAAAHHH Help!!! Dit heeft ze nog nooit gedaan.
Zoë en Nora weer bij me gekregen en lekker verder gelopen maar Xara verviel in haar oude gedrag om haar eigen route te kiezen op het strand (schoonmaakactie was nog niet klaar en baasje zou me toch vast doen als ik zo vervelend ben heeft ze vast gedacht). Km's verder eindelijk het 3tal weer compleet. En ja, Xara aan de lijn jammer voor haar maar moet ze maar niet weglopen. Dan vind Nora het normaal om haar zwangere moeder te belagen en dat gaat mij nou net weer te wild.
Lekker ontspannen naar het strand? Nee, echt niet! Dit zijn dan de momenten waarop ik me afvraag waarom ik zoveel van deze monsters hou?
Maar eenmaal thuis luisteren ze allemaal keurig en lopen netjes achter elkaar aan naar binnen (los wel te verstaan) schudden lekker wat zand van zich af (dus huis weer vol) slurpen water naar binnen (en laten de helft er lekker naast lekken) duiken in hun mandje en zij zijn heerlijk ontspannen.
Nu ik nog