Weglopen, poep eten en niet luisteren dus niet meer los!

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
petra2612
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Weglopen, poep eten en niet luisteren dus niet meer los!

Ongelezen bericht door petra2612 »

Vanmorgen het plan om even lekker met de 3 hondjes naar het strand te gaan om uit te waaien. Eindelijk weer eens na 6 weken loopse teven hier in huis.

Maar het ging thuis al mis. Reed net de straat uit toen ik opmerkte dat er nog getankt moest worden en portemonnee lag nog thuis. Dus kon ik al weer terug. Vervolgens de weg vervolgd en wat denk je kom je in een dikke file door een ongeluk. Je bent natuurlijk niet voor één gat te vangen en je weet via andere wegen een route om er toch sneller te kunnen zijn maar............hebben ze de wegen één richting gemaakt (was er idd al een tijdje niet langsgereden) dus vervolgens via omweg weer terug in die dikke rij die amper rijdt. :( Op zo'n moment heb je eigenlijk al geen zin meer maar ja de hondjes zijn dolenthousiast met het vooruitzicht weer eens lekker naar het strand te gaan.

Dus zet je door en als je er dan eindelijk bent (nadat je een parkeerkaartje heb gehaald want dat seizoen is ook weer begonnen en vergeten kost een hoop!) trekt een enthousiaste jonge hond Nora genaamd je omver waardoor je door je enkel gaat.........au! :cry: Hond met riem en al er vandoor en alvast feest vieren op het strand met een andere hond terwijl ik verga van de pijn. Duitse mevrouw vraagt nog of ik pijn heb. JAAAA! (pak liever even mijn hond die om je heen springt denk ik dan, maar nee ze lopen gewoon door) Zie die dolle zwarte dame nu nog maar terug te krijgen. Eindelijk bijgekomen van de pijn door ploeteren en zwarte dame lokken met dummy. Gelukkig ze komt. Op commando mogen ze met zijn 3en vrij.

Zwangere moederhond gaat er als een speer vandoor op "poep"-jacht Ze vindt blijkbaar dat ze meer moet eten met alle puppies in haar buik. Dus strand is weer schoon, dochterlief doet alles graag na..............dus ook die helpt mee met de schoonmaakactie. Zelfs de verse van Zoë slaat ze niet over. WHAAAHHH Help!!! Dit heeft ze nog nooit gedaan. :kots:

Zoë en Nora weer bij me gekregen en lekker verder gelopen maar Xara verviel in haar oude gedrag om haar eigen route te kiezen op het strand (schoonmaakactie was nog niet klaar en baasje zou me toch vast doen als ik zo vervelend ben heeft ze vast gedacht). Km's verder eindelijk het 3tal weer compleet. En ja, Xara aan de lijn jammer voor haar maar moet ze maar niet weglopen. Dan vind Nora het normaal om haar zwangere moeder te belagen en dat gaat mij nou net weer te wild.

Lekker ontspannen naar het strand? Nee, echt niet! Dit zijn dan de momenten waarop ik me afvraag waarom ik zoveel van deze monsters hou? :verliefd1: Op zo'n moment zie je de lol er echt niet van in.

Maar eenmaal thuis luisteren ze allemaal keurig en lopen netjes achter elkaar aan naar binnen (los wel te verstaan) schudden lekker wat zand van zich af (dus huis weer vol) slurpen water naar binnen (en laten de helft er lekker naast lekken) duiken in hun mandje en zij zijn heerlijk ontspannen.

Nu ik nog :?
***Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd!***
Groetjes, Petra
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

soms...... zucht....
zit alles tegen
ik heb met je te doen :groteknuffel:
weer dubbel genieten als het een volgende keer weer vlekkeloos verloopt :wink:
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Nathalie01
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Nathalie01 »

ojaa je hebt van die wandelingen :? Je zou er een boek over kunnen schrijven :D

Moet er toch stiekem ook wel een beetje om lachen :wink:
Guus

Ongelezen bericht door Guus »

:D wat kunnen ze erg zijn he :D
ze liggen nu lekker te slapen! .... morgen weer een rondje strand :wink:

Sterkte met je enkel!
kiaora

Ongelezen bericht door kiaora »

Soms heb je van die dagen...
Maar dan zie je die snoetjes en dan ben je weer verkocht.. :verliefd1:
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

:hehehe: komt me nu echt niet bekent voor !!
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Linnie

Ongelezen bericht door Linnie »

Ik herken dit niet :eusaliar:

:D
Brellow
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Brellow »

Mellow luistert altijd los en eet nooits poep of andere dingen...... :eusaliar: :eusaliar: :eusaliar: :eusaliar: :eusaliar:
Afbeelding

Met heel veel dank aan Sarah!
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Dan vraag je je af, waarom ben ik ooit aan een hond begonnen en dan kijk je in die oogjes.........en je bent verkocht.
Afbeelding

bedankt Sharon !
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Zulke dagen wil je zo snel mogelijk vergeten... :D
Carry

Ongelezen bericht door Carry »

Ik kan mij er niks bij voor stellen.
:shock: :shock: heb ik NOOIT last van :lol: :lol: :lol: :lol:
Plaats reactie