Terra morgen geopereerd

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Terra5
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Terra5 »

De eerste nacht is heel goed gegaan. Ze was gisteravond wel misselijk, dus ik heb vannacht op de bank "geslapen".. Achteraf niet nodig, maar ach voor mijn eigen gevoel ;-)

Oogje ziet er netjes en rustig uit, ze voelt zich verder volgens mij ook wel goed.. Slaapt nog veel, dus we geven haar die rust lekker :-)
Die kap is voor Terra echt een grote :evil: :ban2: :eusasnooty: :help: Zo ongeveer dan ;-) Had ik ook wel verwacht, Terra vindt dat soort dingen echt niets.. Je ziet haar echt geïrriteerd raken als ze weer ergens tegen aan botst, ze wordt er inmiddels wel iets handiger in. Met eten en drinken moeten we wel helpen, anders vliegt alles alle kanten op. En ik wil proberen om haar met wandelen wel een tuigje om te doen, die past alleen niet over de kap heen.. Maar van de halsband krijgt ze last van d'r keel, dus dat schiet ook niet op.. Maar ook daar vinden we wel een oplossing voor ;-)
Tamara, :zwartpootje: Danouk en :blondpootje: Sanna
In loving memory :zwartpootje: Terra

Afbeelding
:zwartkopje: Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
:zwartkopje: Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
:blondkopje: Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

Ik heb er geen ervaring mee, maar is zo'n kap lastig om aan en uit te doen?
Want zou ze hem niet even af kunnen hebben met het eten bijvoorbeeld?
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Goed om te horen dat de nacht goed is gegaan :) Hopelijk went ze gauw aan de lampenkap!
Plaats reactie