Hoi ik heb een vraagje dushi is nu 2 keer gebeten door een teek en keurig verwijderd ,maar nu komt er steeds een bultje (lijkt de grote van een grote pukkel)op de plek waar te teek gezeten hebt.
Kan dat kwaad want anders gaan ik even langs de DA
ja dat is zo raar de eerste is van 4 weken geleden en deze ja die is kort van 3 dagen geleden ,hahahah ben ik te overbezorgt.
Ik merk dat ik wat dit soort dingen bezorgder ben dan met kinderen misschien omdat dushi niet kan praten
Chester had het ook. En dat was toen zijn eerste teek. Ik haal hem weg, blijft er een bult. Ik was dus ook bezorgd en heb een vriendin gevraagd en die zei dat het normaal is. Maar ja, hoe moet ik dat ook weten. Zij heeft mij toen tea tree balsem gegeven en dat heb ik af en toe erop gesmeerd. Het duurt even maar het bultje ging weer terug.
Mijn dierenarts zei tegen me dat zo'n bultje binnen een week weg moet zijn. Bij Diezel is het vaak binnen een paar dagen weg. Let wel op dat er geen rode kringen om de plek kkomen. Dan moet je wel naar de dierenarts, want dan is de teek misschien besmet met de ziekte van Lyme.
Kira 27-02-2002 0verleden op 24-12-2013 Diezel 24-10-2008