Zo erg heb ik het nog niet meegemaakt.

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Zo erg heb ik het nog niet meegemaakt.

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Ik was er even een paar dagen tussenuit met mijn drietal. Veel gewandeld, veel bezoekjes, rondom, heerlijke korte vakantie.
Na een stevige boswandeling kwam ik bij een mooi terras midden in het bos.
Het was nogal heet, dus heb ik mijn drietal schuin achter mij onder een struik vastgebonden met een grote bak water en heb ik mijzelf op een sorbet getrakteerd.
Plotseling hoor ik op zijn twents:" Eem blieven zit'n. Papa wil eem nen foto maak'n."Het geluid komt schuin achter mij vandaan.
Ik draai mijn hoofd en wat ik dan zie tart elke verbeelding.
Papa heeft zijn 2 jarige zoon tussen mijn liggende honden gezet en wil een foto maken.
Ik heb hem echt gevraagd :"bun ie helemaal van de pot af'e'rukt "( nou ja, de iets nettere versie dan)
Hij vraagt mij waarom? Dat kan toch iedereen zien dat het hele lieve honden zijn. Ik zeg dat ik dat niet zie hoor.
"Och" zegt hij ( en hij weet op dat moment blijkbaar nog niet dat het mijn honden zijn) ie hebt er niks geen verstand van.
En trouwens:" As de hoond nich te vertrouwen woarn, dan had de baas ze wel nen muilkorf omgedaan."

Leuke opvoedingsles voor de kleine voor de volgende keer:
Als er ergens een hond of honden liggen kun je er gewoon tussen gaan zitten. :shock:

Om even in het Twents te blijven: Die papa hef zien goodwies kapot :roll:
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

wat`n door deer!! :mad: (wat een idioot :roll: )
lekker voorbeeld idd
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Sascha
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Re: Zo erg heb ik het nog niet meegemaakt.

Ongelezen bericht door Sascha »

Nino&Toosje schreef:Ik was er even een paar dagen tussenuit met mijn drietal. Veel gewandeld, veel bezoekjes, rondom, heerlijke korte vakantie.
Na een stevige boswandeling kwam ik bij een mooi terras midden in het bos.
Het was nogal heet, dus heb ik mijn drietal schuin achter mij onder een struik vastgebonden met een grote bak water en heb ik mijzelf op een sorbet getrakteerd.
Plotseling hoor ik op zijn twents:" Eem blieven zit'n. Papa wil eem nen foto maak'n."Het geluid komt schuin achter mij vandaan.
Ik draai mijn hoofd en wat ik dan zie tart elke verbeelding.
Papa heeft zijn 2 jarige zoon tussen mijn liggende honden gezet en wil een foto maken.
Ik heb hem echt gevraagd :"bun ie helemaal van de pot af'e'rukt "( nou ja, de iets nettere versie dan)
Hij vraagt mij waarom? Dat kan toch iedereen zien dat het hele lieve honden zijn. Ik zeg dat ik dat niet zie hoor.
"Och" zegt hij ( en hij weet op dat moment blijkbaar nog niet dat het mijn honden zijn) ie hebt er niks geen verstand van.
En trouwens:" As de hoond nich te vertrouwen woarn, dan had de baas ze wel nen muilkorf omgedaan."

Leuke opvoedingsles voor de kleine voor de volgende keer:
Als er ergens een hond of honden liggen kun je er gewoon tussen gaan zitten. :shock:

Om even in het Twents te blijven: Die papa hef zien goodwies kapot :roll:
goodwies ? Wat betekend dit, ik ken vele dialecten maar dit woord niet :confused:
Afbeelding
Juno
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Juno »

Die was zeker niet goed wijs (goodwies :wink: ).
Groetjes, Milou
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Het moet niet gekker worden :?
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

:shock: Er is nog veel voorlichtings werk aan de winkel. Sommige mensen sporen echt niet hoor............ :?

Deze papa met zijn kapotte verstand had echt mazzel dat het jouw drietal was! 8)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
saartjeee

Ongelezen bericht door saartjeee »

:?
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Had hij even geluk dat het jou drietal was :? Wat een verstand heeft die man zeg :?
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bubbles »

Wat 'n sufferd van een kerel.... :mafkees:
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Tjongejongejonge :evil:

Ik had van de week ook zoiets... bij een kledingwinkeltje zat een sharpei vastgebonden. Eigenaar was binnen. Er stonden een paar vrouwen direct voorbij de openstaande deur in een rek te snuffelen. Een peutertje dat hij hen hoorde, dribbelde naar buiten en liep op de sharpei af. Vrouwen hadden niks in de gaten. Je zag de sharpei verstrakken en terugdeinzen voor de peuter, maar omdat hij vastzat kon hij geen kant uit. Hij vond het peutertje duidelijk eng. Peutertje keek mij aan en vroeg iets van ´hondje aaien´ waarop ik zei: doe maar niet, dat vindt het hondje niet leuk. Gelukkig dribbelde het peutertje weer naar binnen.
Maar voor hetzelfde geld was deze situatie helemaal uit de hand gelopen. En wie krijgt er dan de schuld en heeft misschien zelfs wel zijn eigen doodvonnis geteken? Juist ja... de hond. En dat allemaal door de onbenulligheid van de volwassenen.

Hanneke
:blondpootje: Pippi (12-05-2008)
:zwartpootje: Dazzle (14-04-2010)
:zwartpootje: Rainbow (12-12-2014)
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Saskia.Bernadette schreef::shock: Er is nog veel voorlichtings werk aan de winkel. Sommige mensen sporen echt niet hoor............ :?

Deze papa met zijn kapotte verstand had echt mazzel dat het jouw drietal was! 8)
Zijn verstand is er niet beter om geworden. Hij vond het maar flauwekul . De volgende keer zet hij zijn kind weer erbij.
Maar nog erger vind ik dat hij het kind zo iets totaal verkeerds aanleert. :cry:
Gerritte
Erelid
Erelid

Ongelezen bericht door Gerritte »

:D Jij beleeft ook altijd van die rare dingen :D . Denk toch dat je naar het westen toe moet komen hoor :D
groetjes gerritte
Afbeelding
bedankt monika!

:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Gerritte schreef::D Jij beleeft ook altijd van die rare dingen :D . Denk toch dat je naar het westen toe moet komen hoor :D
Daar ben ik ook al weer. Woon tenslotte in het Westen. Ze zeggen "de Wijzen komen uit het Oosten " maar dat is blijkbaar toch niet zo. En, hoewel het vreemd klinkt dat het juist mij overkomen is, is het toch hartstikke waar, helaas.
Bommel Achter 't Dijkje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bommel Achter 't Dijkje »

Nino&Toosje schreef:
Gerritte schreef::D Jij beleeft ook altijd van die rare dingen :D . Denk toch dat je naar het westen toe moet komen hoor :D
Daar ben ik ook al weer. Woon tenslotte in het Westen. Ze zeggen "de Wijzen komen uit het Oosten " maar dat is blijkbaar toch niet zo. En, hoewel het vreemd klinkt dat het juist mij overkomen is, is het toch hartstikke waar, helaas.

:D :D :D

Maar ondanks de grapjes het blijft onvoorstelbaar dat je zomaar je kind tussen 3 honden inzet :evil:
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

dat is wel heel erg associaal :evil:
En zoals sommige voorgangers al zeggen: Die hebben geluk gehad dat het jouw honden waren :shock:

En op deze manier heb je er weer een kind bij die niet vraagt of de hond geaait mag worden maar gewoon op iedere wildvreemde hond afstapt :?
Heerlijk die opvoeding van sommige ouders
Plaats reactie