Onze Pepper is nu een week bij ons, derde x DA :(

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Lausje
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Update van vanacht/vandaag

Ongelezen bericht door Lausje »

Update tijd :)

Vanacht heeft ons meisje goed geslapen (van 1:00 tot 6:00 in een ruk door :shock: :shock: :shock: )
Toen ze wakker werd was het dringend tijd voor haar behoeftes en tot onze grote vreugde zat er een vaste drol bij :D :orange10: :braaf:
(nooit gedacht dat ik ooit zo blij zou zijn met een hondedrol in onze achtertuin :lol2: )

Daarna kreeg mejuffrouw nog wat lekker Hills A/D met water en toen was het tijd voor nog wat slaap want ze was alweer onderweg naar de bench voor het 6:30-8:30 slaapje :D

Rond 9:00 wandelen en richting dierenwinkel voor speeltjes en dergelijke ivm haar teruggekeerde ik-kauw-op-en-wil-ales-proeven-en-proberen puppy buien :lol:
dus Kong, flos en balletjes voor onze klene meid gekocht (we zijn net kinderen in een snoepwinkel en ik ben bang dat Pepper nog eens een verwend labje gaat worden :D )

Nu ligt ze weer te slapen( :verliefd1: ) na de eerste helft van haar metrobac pil,lik probiotica pasta en natuurlijk wat lekkers als toetje (grote schep Hills ID)
en zit ik te wachten tot ik haar weer uit mag laten als ze wakker wordt :wandelen:

Al met al hoop ik dat we de oorlog met Giardia snel winnen :schieten: strakjes weer desinfecteren en dan Pepper maar weer eens wassen (en hopen dat ze dat nog eens leuk gaat vinden en niet halverwege de wasbak uit wil springen :D )
marielle75
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door marielle75 »

Gelukkig dat ze vaste ontlasting had.
Hopen dat ze gauw weer helemaal 'de oude' is.
Afbeelding
-kim-
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door -kim- »

Fijn dat het wat beter gaat met Pepper !
Wel erg vervelend dat ze het heeft meegekregen uit het nest :(

Wel zou ik de uitlaatplekken/dierenwinkels etc vermijden, giardia is namelijk erg besmettelijk !
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC

:blondkopje: Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
:bruinkopje: Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
:blondkopje: Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
:zwartkopje: JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
Lausje
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

@ Kim

Bedankt voor de tip we hebben er rekening mee gehouden hoor,alles word hier met handschoentjes en zakjes wegehaald uit de achtertuin en daarna ontsmet (als ze poept tijdens haar rondje dan ook )
Vacht is brandschoon en poeperd vord na elke drol afeveegd met speciale doekjes.
Contact met andere honden vermijden we zo veel mogelijk en er zit al bijna geen huid meer op onze handen wan al het wassen met dettol :D

Goetjes Bjorn, Laurie en een :bruinpootje: van Pepper
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Wat ontzettend vervelend voor jullie pup en voor jullie zelf ook natuurlijk. Sterkte en hopelijk slaan de medicijnen goed aan en hebben jullie het snel onder controle.
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
marions
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door marions »

Laten we hopen dat het nu dan de goede kant op gaat! :)
Ondanks alle ellende boft Pepper, met jullie!
Dazzling Diamonds Kiepers Nickname
Merle
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Merle »

Beterschap voor Pepper! Lijkt me erg rot om je kleine meid zo te zien....! :groteknuffel:
Lausje
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Bedankt allemaal :-)

Ze is elke dag een beetje beter, maar nog wel een paar dagen te gaan, misschien wel weken.
Maar als ze zich wat beter voelt is het een dotje :verliefd1:
Debby
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Debby »

Fijn om te lezen dat het de goede kant op gaat..
Beterschap en een :groteknuffel: voor Pepper...
Groetjes Debby en een poot van Fayth
Lausje
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Nog even een snelle update:

We zijn gisterochtend even bij de da geweest en die heeft onze kleine meid even na gekeken.
Alles gaat goed :applaus: en hij vond haar sterk genoeg voor de parvo/weil enting (gisteren was ze exact 9 weken :) )
en ze ziet er volgens hem goed uit (kan ook haast niet anders ze heeft haar eetlust weer terug en die Hills A/D en I/D vind ze zo lekker dat ze bijna haar voerbak erbij opeet :D) Pepper woog gisteren 5 kilo en daar zijn we maar wat trots op!

Uiteraard was ze gisteren iets rustiger ivm de enting maar de rest van de week was het dolle puppy tijd hier :D

Vandaag de laatste Metrobac pil erin wurmen en dan is ze alleen nog aan de I/D ivm afbouwen tot ze weer op alleen haar royal canin lab voer jr zit (vind ze nu ook heerlijk :))

Pepper ligt nu lekker languit in haar bench en ik ga zo lekker met haar lopen als ze wakker word,kunnen we weer lekker vechen aan de lijn tot we de straat uit zijn :lol2:
(ze gaat steeds richting huis trekken en zitten/piepen maar dat slijt nog wel na de puppy cursus hebben we gehoord :) )

Loslopen gaat nu al wel goed ze mag elke dag als we met zn drietjes een verkenings tochtje doen een stuk loslopen en dat gaat geweldig!
:braaf:

Maandag gaan we met wat testmateriaal naar de da om de kijken of de giardia weg is en we :duimen: duimen nu al :D

Groetjes Björn,Laurie en een pootje van Pepper :bruinpootje:
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Roxy11 »

Fijn dat het nu beter gaat, dat is goed nieuws.
:klasse:
:blondpootje: Roxy (Another Storm of Misty Dreams X Whisper van de Witte Hoeve's Hof)
marielle75
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door marielle75 »

Dat zijn goede berichten. :klasse:
Afbeelding
Debby
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Debby »

:klasse: Inderdaad goede berichten.
Fijn dat het weer beter gaat met Pepper..
Groetjes Debby en een poot van Fayth
Buddy007
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Buddy007 »

Wat een goed nieuws dat het met pepper zo goed gaat!
Hopelijk is hij van de giardia af en kunnen jullie de leuke puppietijd tegemoet gaan.
Groetjes Lisanne
Merle
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Merle »

Fijn dat Pepper aan de beterende hand is!!! Enne.....foto's zijn welkom :wink: ben wel benieuwd naar een grijze lab, lijkt me erg mooi!!!!! Geniet van haar!
Plaats reactie