Daarnaast heeft Max een bal teruggebracht die een beetje vies was en heeft deze een paar keer op de schoot van mijn moeder en zusje gelegd die deze steeds weggooiden.
Vooral de laatste situatie was bepalend, Max was namelijk 'lastig en vervelend' en daarbij 'was het mij keuze om een hond te nemen en hoef ik deze keuze niet op te dringen aan een ander' Hun kozen er namelijk niet voor om de kleren vies te laten worden....

Nou ja.....dan vraag ik je? Ligt het nu aan mij?
Ik bedoel, sommige forumleden zullen best nog wel weten wat Max vroeger erheen maakte. En van dat gedrag is nog maar heel weinig over (er zijn natuurlijk aandachtspuntjes). Voor mij en Roy is Max veranderd van een bengel naar een engel. Hij gedraagt zich vrij goed en luistert ook goed. Waar hij vroeger als een wildebras door een tuin rende en alles sloopte wat los en vast zat, brengt hij nu steeds braaf een bal terug (die een beetje vies is) in de hoop dat ze de bal zullen gooien.
Ik begrijp best dat ik mijn hond onder appel moet hebben en dat hij niet mag opdringen om te spelen, maar ik vind het wat ver gaan om een hond vervelend te noemen (vooral als je de gedraggeschiedenis van Max kent).
Hoe zien jullie dit?