geboren!!!!!!
-
Debby
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
mariska1972
-
mariska1972
Weer een Update over de pups!!
Alles gaat nu weer super de pups zijn al een paar keertjes buiten geweest maar helaas laat het weer het niet toe ze vaker buiten te hebben dat is wel jammer want ze vinden het wel heerlijk
ze komen goed aan de gewichten liggen nu tussen 2800 en 3300 gram ik ben dus erg tevreden!!
Ze eten al gewelde brokjes en vlees en Angel wil er eigenlijk overdag alleen nog maar bij om de schaal leeg te likken en s'nachts word het steeds moeilijker haar bij haar pups in de puppyren te doen die inmiddels is vergroot naar 2 bij 2
De aankomende baasjes komen ook geregeld op bezoek en staan iedere keer versteld hoe ze gegroeid zijn erg leuk is dat!!
ik ga hieronder weer wat foto's plaatsen en ben erg benieuwd wat jullie van de pupsels vinden!!!
ze zijn trouwens nu 4 weekjes jong!

eerste keer buiten

teefje roze

eerste keer op tafel (roze teefje)

Geel teefje voor de eerste keer op tafel

geel teefje eerste keer buiten

geel teefje vanmorgen buiten

moe van het spelen

Alles gaat nu weer super de pups zijn al een paar keertjes buiten geweest maar helaas laat het weer het niet toe ze vaker buiten te hebben dat is wel jammer want ze vinden het wel heerlijk
ze komen goed aan de gewichten liggen nu tussen 2800 en 3300 gram ik ben dus erg tevreden!!
Ze eten al gewelde brokjes en vlees en Angel wil er eigenlijk overdag alleen nog maar bij om de schaal leeg te likken en s'nachts word het steeds moeilijker haar bij haar pups in de puppyren te doen die inmiddels is vergroot naar 2 bij 2
De aankomende baasjes komen ook geregeld op bezoek en staan iedere keer versteld hoe ze gegroeid zijn erg leuk is dat!!
ik ga hieronder weer wat foto's plaatsen en ben erg benieuwd wat jullie van de pupsels vinden!!!
ze zijn trouwens nu 4 weekjes jong!

eerste keer buiten

teefje roze

eerste keer op tafel (roze teefje)

Geel teefje voor de eerste keer op tafel

geel teefje eerste keer buiten

geel teefje vanmorgen buiten

moe van het spelen

-
Laboriginals
- Speurneus

- Contacteer:
-
mariska1972
Hanneke ik wil wel maar ben er nog lang niet over uit welke!!! in ieder geval als er iets blijft is het 1 van de twee teefjes maar ja welke das de vraag!!Laboriginals schreef:Het zijn mooie pups, Mariska. Ik ben benieuwd hoe ze er over twee weekjes in het echt uit zullen zien. In ieder geval flink gegroeid![]()
Houden jullie er zelf eentje?
Hanneke
-
Aldinne
- Middelgrote hondenneus

-
Laboriginals
- Speurneus

- Contacteer:
Je hoeft nu toch nog niet te kiezen? Lekker wachten tot ze een week of 6, 7 zijn, ze kunnen nog zo veranderen. En ik neem aan dat er wel meer mensen meekijken en advies kunnen gevenmariska1972 schreef:Hanneke ik wil wel maar ben er nog lang niet over uit welke!!! in ieder geval als er iets blijft is het 1 van de twee teefjes maar ja welke das de vraag!!Laboriginals schreef:Het zijn mooie pups, Mariska. Ik ben benieuwd hoe ze er over twee weekjes in het echt uit zullen zien. In ieder geval flink gegroeid![]()
Hanneke
Hanneke
-
mariska1972
ik doe ook niet eerder een keus maken en inderdaad zijn er altijd nog mensen die me kunnen helpen als ik er echt niet uit komLaboriginals schreef:Je hoeft nu toch nog niet te kiezen? Lekker wachten tot ze een week of 6, 7 zijn, ze kunnen nog zo veranderen. En ik neem aan dat er wel meer mensen meekijken en advies kunnen gevenmariska1972 schreef:Hanneke ik wil wel maar ben er nog lang niet over uit welke!!! in ieder geval als er iets blijft is het 1 van de twee teefjes maar ja welke das de vraag!!Laboriginals schreef:Het zijn mooie pups, Mariska. Ik ben benieuwd hoe ze er over twee weekjes in het echt uit zullen zien. In ieder geval flink gegroeid![]()
Hanneke![]()
Hanneke
-
mariska1972
-
Bomirma