geboren!!!!!!

Heb je vragen over het fokken? Wil je weten wanneer je wel en wanneer je zeker niet moet fokken met een Labrador?
Carolien

Ongelezen bericht door Carolien »

Wat een leuke en mooie foto's zeg! Je zou er zo een willen knuffelen!!! :verliefd1:
Debby
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Debby »

Wat een lieverds :verliefd1:
Groetjes Debby en een poot van Fayth
mariska1972

Ongelezen bericht door mariska1972 »

Carolien schreef:Wat een leuke en mooie foto's zeg! Je zou er zo een willen knuffelen!!! :verliefd1:

hahahaha mag wel hoor!!!!!!!!!!!
mariska1972

Weer een Update over de pups!!

Alles gaat nu weer super de pups zijn al een paar keertjes buiten geweest maar helaas laat het weer het niet toe ze vaker buiten te hebben dat is wel jammer want ze vinden het wel heerlijk
ze komen goed aan de gewichten liggen nu tussen 2800 en 3300 gram ik ben dus erg tevreden!!
Ze eten al gewelde brokjes en vlees en Angel wil er eigenlijk overdag alleen nog maar bij om de schaal leeg te likken en s'nachts word het steeds moeilijker haar bij haar pups in de puppyren te doen die inmiddels is vergroot naar 2 bij 2
De aankomende baasjes komen ook geregeld op bezoek en staan iedere keer versteld hoe ze gegroeid zijn erg leuk is dat!!

ik ga hieronder weer wat foto's plaatsen en ben erg benieuwd wat jullie van de pupsels vinden!!!
ze zijn trouwens nu 4 weekjes jong! :)

Afbeelding

eerste keer buiten

Afbeelding

teefje roze

Afbeelding

eerste keer op tafel (roze teefje)

Afbeelding

Geel teefje voor de eerste keer op tafel

Afbeelding

geel teefje eerste keer buiten

Afbeelding

geel teefje vanmorgen buiten

Afbeelding

moe van het spelen

Afbeelding
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Het zijn mooie pups, Mariska. Ik ben benieuwd hoe ze er over twee weekjes in het echt uit zullen zien. In ieder geval flink gegroeid :D
Houden jullie er zelf eentje?

Hanneke
:blondpootje: Pippi (12-05-2008)
:zwartpootje: Dazzle (14-04-2010)
:zwartpootje: Rainbow (12-12-2014)
petra2612
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door petra2612 »

Wat een schatjes :verliefd1:
***Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd!***
Groetjes, Petra
mariska1972

Laboriginals schreef:Het zijn mooie pups, Mariska. Ik ben benieuwd hoe ze er over twee weekjes in het echt uit zullen zien. In ieder geval flink gegroeid :D

Hanneke
Hanneke ik wil wel maar ben er nog lang niet over uit welke!!! in ieder geval als er iets blijft is het 1 van de twee teefjes maar ja welke das de vraag!!
Aldinne
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Aldinne »

Wat een mooie forse pupsels.. Heerlijk, genieten dit.. :verliefd1: Ja en teefje roze en teefje geel schelen niet zoveel van elkaar als ik ze zo zie.. 8) Ben benieuwd welke het uiteindelijk gaat worden.. :wink:
Groetjes Marloes, lebbers van Kai, Zepp, Jula & Pleun :bruinpootje: :zwartpootje: :bruinpootje: :zwartpootje:
Afbeelding
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laboriginals »

mariska1972 schreef:
Laboriginals schreef:Het zijn mooie pups, Mariska. Ik ben benieuwd hoe ze er over twee weekjes in het echt uit zullen zien. In ieder geval flink gegroeid :D

Hanneke
Hanneke ik wil wel maar ben er nog lang niet over uit welke!!! in ieder geval als er iets blijft is het 1 van de twee teefjes maar ja welke das de vraag!!
Je hoeft nu toch nog niet te kiezen? Lekker wachten tot ze een week of 6, 7 zijn, ze kunnen nog zo veranderen. En ik neem aan dat er wel meer mensen meekijken en advies kunnen geven :)

Hanneke
mariska1972

Laboriginals schreef:
mariska1972 schreef:

Hanneke
Je hoeft nu toch nog niet te kiezen? Lekker wachten tot ze een week of 6, 7 zijn, ze kunnen nog zo veranderen. En ik neem aan dat er wel meer mensen meekijken en advies kunnen geven :)

Hanneke
ik doe ook niet eerder een keus maken en inderdaad zijn er altijd nog mensen die me kunnen helpen als ik er echt niet uit kom ;)
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

ahh ze zijn mooiiii zeg :verliefd1:
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Miep
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Miep »

Wat een geweldig mooi nest zeg :verliefd1: :verliefd1: :verliefd1:
Groetjes van Erna
mariska1972

bedankt allemaal voor de leuke reacties!!

als ik de rest van de foto's heb uitgezocht zal ik er weer plaatsen :)

gr mariska
Bomirma

Ongelezen bericht door Bomirma »

O o wat een dotjes allemaal. Ben zelf rond aan het kijken of ik wel of geen pup neem.
Deze plaatjes maken mijn keus niet makkelijker, of eigenlijk wel. Wil zo graag..maar of het een goede keuze is..

Hoe dan ook. Prachtige moeder, schattige pups. :verliefd1:
jolien
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jolien »

Wat een lieverds!! :verliefd1:
Plaats reactie