Sting

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Gerritte
Erelid
Erelid

Sting

Ongelezen bericht door Gerritte »

Gisteren is er een foto gemaakt van sting zijn rechterpoot, schouder, elleboog.
Dit nav dat hij zondag bijzonder slecht liep, wij weten dat in die poot artrose zit, maar onlangs de pijnstilling en poeders die hij krijgt was dit niet om aan te zien.
Helaas is onze eigen dierenarts op vakantie, dus hadden wij maandag een afspraak bij de vervangster.
Filmpje laten zien hoe hij liep, want Sting houd zich buiten behoorlijk stoer 8), maar zodra je bij huis bent zie je dat hij eigenlijk nauwelijks wil steunen op die poot.

Goed na beraad besloten om een foto te maken van zijn schouder, omdat daar de bespiering flink is teruggelopen, zij vond het beter om dit wel te doen onder een roesje. Ik eigenlijk verder ook niet over nagedacht en een afspraak gemaakt voor gisteren om de foto te laten maken.

Gisterochtend ik met Sting naar de praktijk, en erbij gebleven totdat Sting in slaap viel.Ik terug naar de wachtkamer..Na een poosje werd ik terug geroepen, sting lag al in de behandelkamer maar stopte af en toe met ademhalen :shock: , was tijdens het foto maken ook al gebeurt ze had eigenlijk nog een foto willen maken maar vond het beter om hem wakker te spuiten..

Dus ik samen met de assistente op onze knieen bij sting en uiteindelijk kwam hij weer goed opgang. Jeetje mina dat kost je 10 jaar van je leven :?

Uiteindelijk samen de fotos bekeken, schouder zag er goed uit, elleboog zie je de artrose zitten maar er zat nog iets waarvan zij vermoed dat het een tumor is.. Maar aangezien onze eigen dierenarts dit weekend thuis komt en maandag weer zelf begint , besloten dat wij de fotos eerst laten bekijken door onze eigen dierenarts en kijken wat zijn bevindingen zijn en nav daarvan verdere te kijken hoe of wat.

Dus Jan en ik hebben zoiets van wij gaan nog maar even geen dingen in ons hoofd halen eerst kijken wat onze dierenarts zegt, aangezien wij het volstevertrouwen hebben in hem :wink:
Ik denk ook dat als hij niet geheel blij zal zijn als hij hoort wat er gisteren met sting gebeurt is.. Ik moet zeggen voor een licht roesje is hij wel erg lang van de wereld geweest wat om ongeveer half 3 kwam hij weer een beetje bij de mensen en gisteravond om half 10 had hij pas de moed om een heel rondje te lopen.

Een heel verhaal geworden :D En nu wachten tot maandagmiddag :wink:
groetjes gerritte
Afbeelding
bedankt monika!

:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
Boukje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Boukje »

Jee, Gerritte, toch wel heftig wat ze denkt gezien te hebben.
Maar goed dat jullie het even laten beoordelen door jullie eigen DA.
Gelukkig is 'ie weer uit het roesje gekomen. Blijft eng altijd vind ik vooral bij wat oudere honden.
Sterkte met je kanjer.
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Jeetje, dat is schrikken. Laat het goed in de computer zetten, dat hij moeite heeft met een narcose en ook met welk type narcose. En dan nog moet je het er zelf een volgende keer eventueel bijzeggen. Mijn oude Mellowtje kwam ook een keer bijna niet meer uit de narcose, ze moest voor iets eenvoudigs geholpen worden toen ze al boven de 10 was. Ze hadden het keurig in de computer gezet, maar wel uitsluitend bij die ene datum. Toen ze een jaar of twee later weer onder narcose moest voor iets, lazen ze natuurlijk niet alles van de laatste jaren terug. Ik heb het toen zelf aangekaart, waarop ze zijn gaan zoeken in de computer en toen kwam het wel bovendrijven. Ik bedoel maar :?

Hopelijk is het met Sting z´n poot niks ernstigs. Ik duim voor een gunstige uitslag :duimen:

Hanneke
Gerritte
Erelid
Erelid

Ongelezen bericht door Gerritte »

Ja ik ga ook zeker even aankaarten van de narcose wat je schrikt je kapot.

Je schrikt ook wel van haar vermoedens maar gisteravond hadden Jan en ik het er ook nog over en na een nachtje slapen hebben wij zoiets eerst toch maar eens afwachten wat onze eigen dierenarts zegt na het zien van de fotos. Wat iets in mij zegt dat haar vermoedens niet kloppen maar goed dat wachten wij maar af :wink:
groetjes gerritte
Afbeelding
bedankt monika!

:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
miranda
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door miranda »

Hoi Gerritte ik vind het super dat je de foto's nogmaals door je eigen D.A laat beoordelen.
Hopelijk is het niet dat wat de andere D.A gezien denkt te hebben,ik zal volop mee duimen voor een beter bericht van je eigen D.A.
Een dikke knuf voor jouw Sting van mijn meisjes en mij.
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
:bruinpootje: Bowie 16-04-2017
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door francis v »

Jeetje Sting....wandelvriendje van me.:dronken: ...wat lees ik nou toch allemaal :shock: . Dat is schrikken ...vooral voor je baasjes. Balen man, dat je nu zo'n pijn heb. Zelf had ik behoorlijke moeite om een beetje bij te komen bij de DA na die spoedoperatie. Ik was pas de volgende dag weer een klein beetje bij kennis en had toen in de gaten dat ik weer thuis was...maarja er was ook wel heel veel bloed weg uit m'n lichaam. Tja zo'n slaapmiddel kan heel zwaar vallen want euhhh we zijn ook niet meer de allerjongste he :wink: ook al zouden we dat wel willen zijn...zucht

Maar hey zwart maatje ...hopelijk valt het allemaal mee als je bij je eigen DA bent geweest. Ik zal mijn voorpoten gekruist houden voor je!
Ik wil tenslotte nog wel een keer met jou een 'stoere oudemannen'wandeling doen in het Balijbos. Mag jij aangeven waar we heen lopen oke :wink: Doen we lekker rustig aan..want tja ik loop ook in m'n reservetijd he

Nou maatje hou je taai en die doe die blonde chick een labknuffel :kus: 8)

Oja..uiteraard ook een lieve labgroet aan je baasjes

Latersssss
B :blondpootje:
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
toscak
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door toscak »

Stingie, mijn slijmbal!!

Ik ga duimen dat je vrouwtje gelijk heeft en hoop dat het niet zo ernstig is.
:bruinkopje: Bob (Damiën De Heicopper) 22-02-2009
:zwartkopje: James (Mollywood's Innuendo) 25-02-2011 - 24-02-2012
:zwartkopje: Mack (Jill's Summer Splash Of Sir Geof) 02-09-2013
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jeltje »

Wat zul jij geschrokken zijn zeg. Kan me voorstellen dat dat jaren van je leven heeft gekost. Gelukkig dat hij weer bijkwam. Nu maar hopen op positieve berichten maandag! Veel sterkte met wachten dit weekend, zal niet makkelijk zijn. Ik duim voor jullie!
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

Veel sterkte hoor Ger! Ook voor Jan!
Wat een zorgen weer om jullie mannetje.
Ik duim voor Sting en dat de DA tot een andere conclusie mag komen.
Dikke knuf voor Sting! :groteknuffel:
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Dinie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dinie »

Oh jee, Gerritte wat een nare ervaring!! :(
Hopelijk valt het allemaal mee met de diagnose nav de foto.
Sterkte en de duimen draaien. :goodluck: :duimen:
:knuffel: voor je Kanjer
:zwartkopje: Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008
:zwartkopje: Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Jeetje Gerritte , spannend. Hopelijk valt het toch mee. De schrik slaat je om je hart . Ik ga duimen dat de man nog een paar fijne jaartjes bij jullie kan wonen.
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Jeetje dat is wel schrikken zeg! Goed dat jullie maandag naar jullie eigen DA gaan. Veel succes en sterkte maandag! :groteknuffel:
Terra5
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Terra5 »

Jeetje, wat een toestand :-(

Blijft inderdaad wel eng als je wat oudere hond onder narcose/roesje. Dat is ook de reden dat ik dat bij Terra niet heel snel meer zal laten doen, als het niet strikt noodzakelijk is. Wel fijn dat hij er verder dan wel goed uit gekomen is :-) Maar ik kan me goed voorstellen dat dit 10 jaar van je leven kost.. Bij Terra ging het bij de laatste knie-operatie ook niet goed, die moest weer snel even aan de beademing toen.. Pfff, kostte mij ook 10 jaar..

Verstandig dat je de foto's nog even door je eigen DA laat beoordelen, zeker als je in hem echt vertrouwen hebt. Even afwachten dus nog. We duimen dat het geen tumor is en dat het "gewoon" artrose is :duimen:

Knuffel voor je kanjer! :groteknuffel:
Tamara, :zwartpootje: Danouk en :blondpootje: Sanna
In loving memory :zwartpootje: Terra

Afbeelding
:zwartkopje: Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
:zwartkopje: Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
:blondkopje: Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

Jeetje dat is schrikken :shock:
Gelukkig is Sting er goed uitgekomen ondanks alles.
Heel veel sterkte en succes maandag bij jullie da :knuffel:
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

ah jee toch, wat schrikken :(
veel sterkte met Sting, ik zal duimen :duimen:
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Plaats reactie