Dit nav dat hij zondag bijzonder slecht liep, wij weten dat in die poot artrose zit, maar onlangs de pijnstilling en poeders die hij krijgt was dit niet om aan te zien.
Helaas is onze eigen dierenarts op vakantie, dus hadden wij maandag een afspraak bij de vervangster.
Filmpje laten zien hoe hij liep, want Sting houd zich buiten behoorlijk stoer
Goed na beraad besloten om een foto te maken van zijn schouder, omdat daar de bespiering flink is teruggelopen, zij vond het beter om dit wel te doen onder een roesje. Ik eigenlijk verder ook niet over nagedacht en een afspraak gemaakt voor gisteren om de foto te laten maken.
Gisterochtend ik met Sting naar de praktijk, en erbij gebleven totdat Sting in slaap viel.Ik terug naar de wachtkamer..Na een poosje werd ik terug geroepen, sting lag al in de behandelkamer maar stopte af en toe met ademhalen
Dus ik samen met de assistente op onze knieen bij sting en uiteindelijk kwam hij weer goed opgang. Jeetje mina dat kost je 10 jaar van je leven
Uiteindelijk samen de fotos bekeken, schouder zag er goed uit, elleboog zie je de artrose zitten maar er zat nog iets waarvan zij vermoed dat het een tumor is.. Maar aangezien onze eigen dierenarts dit weekend thuis komt en maandag weer zelf begint , besloten dat wij de fotos eerst laten bekijken door onze eigen dierenarts en kijken wat zijn bevindingen zijn en nav daarvan verdere te kijken hoe of wat.
Dus Jan en ik hebben zoiets van wij gaan nog maar even geen dingen in ons hoofd halen eerst kijken wat onze dierenarts zegt, aangezien wij het volstevertrouwen hebben in hem
Ik denk ook dat als hij niet geheel blij zal zijn als hij hoort wat er gisteren met sting gebeurt is.. Ik moet zeggen voor een licht roesje is hij wel erg lang van de wereld geweest wat om ongeveer half 3 kwam hij weer een beetje bij de mensen en gisteravond om half 10 had hij pas de moed om een heel rondje te lopen.
Een heel verhaal geworden