lekker eigenwijs

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

lekker eigenwijs

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Sinds kort zijn wij verhuisd en zijn wij de trotse eigenaren van een nieuwe keuken :) ...en uiteraard een vaatwasser :klasse:
Max vindt dit apparaat zeeer interessant, want het ruikt zo lekker, die vieze borden en pannen :kots: Dus dat betekent dat meneer continue probeert om met zijn kop in de vaatwasser te komen om de pannen en borden af te likken.
Wij zijn daar niet zo blij mee en zijn Max aan het leren om tijdens het inruimen van de vaatwasser na het avondeten op zijn plaats te blijven. Dit gaat redelijk, maar soms kan hij toch echt eigenwijs zijn.
Eergisteren stuurde ik Max naar zijn plaats bij het inruimen. Met een slakkengangetje sjokte meneer naar zijn kussen waar hij zich omdraaide en probeerde om terug te komen. Daar was uiteraard niet de bedoeling, dus ik zeg: Nee Max, plaats! Max sjokt wederom terug en blijft midden op zijn kussen staan terwijl hij perfect weet wat hij moet doen op zijn plaats. Dus ik zeg: Max, lig. Super langzaam en met een blik van ''vrouwtje als ik een middelvinger had, zou ik je die nu laten zien'' , gaat hij liggen....In ieder geval dat is de bedoeling. De lekker eigenwijze gremlin ligt namelijk met 10 cm op zijn kussen en de rest van zijn lijf op de vloer..... en kijkt mij dan aan met zo'n blik:,, ik lig toch op mijn plaats, vrouwtje :twisted: "
Opvoedkundig misschien niet helemaal correct, maar op zo'n moment geniet ik toch van dat heerlijk eigenwijze gedrag :verliefd1: :D
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Lausje
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Lausje »

Haha :-) Wat een boefje :verliefd1:
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

o zo herkenbaar :lol:
vooral die vreselijk eigenwijze blik doet het 'm, ik moet er dan ook regelmatig om lachen :wink:
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Debby
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Debby »

:lol: Heel herkenbaar
Groetjes Debby en een poot van Fayth
Leeuw
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Leeuw »

Haha :D Heel herkenbaar. Boas steekt zijn kop ook het liefste ín de vaatwasser, wat uiteraard ook niet mag, maarja, het ruikt zo lekker :)
Afbeelding
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

Hier ook zo één die vind dat hij de voorspoelcyclus voor zijn rekening moet nemen :D .... en ook zo lekker eigenwijs.... doen alsof hij naar zijn plaats gaat.... om dan half onderweg een andere afslag te nemen richting eetkamertafel om daar onder te gaan staan lachen :twisted: (soms ook wel best héél irritant hoor :evil: ) Maar meneer weet door zijn charmante blik mij steeds weer voor zich te winnen.....
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

:lol: :lol:
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

:D oww heerlijk herkenbaar..roef is ook zo`n vaatlabje en als ik hem dan plaats stuur ligt hij nét met 1 poot ofzo op zijn plaats...en dan héél onschuldig kijken...watttt??? ik lig toch op mijn plaats? :confused:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Sascha
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sascha »

Daar hebben wij helemaal geen last van :)
Onze vaatwasser is op hoogte geplaatst, zodat we niet hoeven te bukken om hem in te ruimen :wink:
Maar onze 5 hondendames vinden dit minder leuk :( aan voorwassen zouden zij ook wel zin hebben.
Dus mogen ze een keer ergens komen helpen met voorspoelen :confused: ze zijn alle 5 namelijk ook af en toe stront eigenwijs :D net als die van jullie.
Afbeelding
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

:D :D Geweldig om jullie reacties te lezen :lol: :lol:
Zo nu en dan kan ik Max....dan echt achter het behang plakken, maar stiekem moet ik er ook om lachen....
Wat is het toch heerlijk dat er zoveel interactie bestaat tussen een hond en mens. Wij 'spreken' verschillende talen, maar toch begrijpen wij elkaar....Het is gewoon geweldig dat zij ons zo goed duidelijk kunnen maken wat ze van ons vinden op zo'n momenten, de spookjes :verliefd1:
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
M_n_q_e
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door M_n_q_e »

:D
Geweldig! Wat een stiekeme slimmerd is het toch!
:zwartpootje: Trix (bij ons gekomen uit het asiel op 4-03-2011, geboortedatum onbekend maar geprikt op) 4-03-2006
:bruinpootje: Miep (Dior) 19-07-2010
Plaats reactie