Max vindt dit apparaat zeeer interessant, want het ruikt zo lekker, die vieze borden en pannen
Wij zijn daar niet zo blij mee en zijn Max aan het leren om tijdens het inruimen van de vaatwasser na het avondeten op zijn plaats te blijven. Dit gaat redelijk, maar soms kan hij toch echt eigenwijs zijn.
Eergisteren stuurde ik Max naar zijn plaats bij het inruimen. Met een slakkengangetje sjokte meneer naar zijn kussen waar hij zich omdraaide en probeerde om terug te komen. Daar was uiteraard niet de bedoeling, dus ik zeg: Nee Max, plaats! Max sjokt wederom terug en blijft midden op zijn kussen staan terwijl hij perfect weet wat hij moet doen op zijn plaats. Dus ik zeg: Max, lig. Super langzaam en met een blik van ''vrouwtje als ik een middelvinger had, zou ik je die nu laten zien'' , gaat hij liggen....In ieder geval dat is de bedoeling. De lekker eigenwijze gremlin ligt namelijk met 10 cm op zijn kussen en de rest van zijn lijf op de vloer..... en kijkt mij dan aan met zo'n blik:,, ik lig toch op mijn plaats, vrouwtje
Opvoedkundig misschien niet helemaal correct, maar op zo'n moment geniet ik toch van dat heerlijk eigenwijze gedrag