Het verbaasd mij ook dat hij zijn eten zo lang laat staan. Dat zou hier echt niet gebeuren. Heb je weleens een lekker kipkarkasje geprobeerd
Altijd weer uitleg geven
-
Jutta
- Speurneus

-
Aldinne
- Middelgrote hondenneus

Ik vind hem prachtig, zo als een lab hoort te zijn.. En ik denk ook dat hij uit forse lijnen komt, dat is ook waar ik van houd..
Ik heb juist niks met die ielige labjes, maar dat is ieders z'n eigen..
We zijn tenslotte niet de iegenaar van een haze wind hond toch??
We zijn tenslotte niet de iegenaar van een haze wind hond toch??
Groetjes Marloes, lebbers van Kai, Zepp, Jula & Pleun

-
Quasar
- Hele grote hondenneus

Heb wel eens een stukje kipfilet geprobeerd maar dat mot meneer niet hoorJutta schreef:Het is een lekker ding en ja, laat ze maar kletsen. Er zijn altijd mensen die alles beter denken te weten.
Het verbaasd mij ook dat hij zijn eten zo lang laat staan. Dat zou hier echt niet gebeuren. Heb je weleens een lekker kipkarkasje geprobeerd
Maar smuldier of rodi gaat er wel in dus zal dat van de week eens gaan halen. En misschien over op een andere brok ook geperst vlees b.v biofood of zo
Groetjes van Suzanne en een lik van Quasar
-
BeerBalou
Ik vind het prachtig! Hier ook een echte beer, hoewel er wel ietsje af mag hoor, want hij is nu wel wat te zwaar, maar daar werken we aan! Wel heupen, maar net teveel vet op de ribben (voel ze alleen bij harder drukken) dus mot wat af.
Balou wordt altijd vergeleken met een (kruizing) rottweiler...
Nou ik heb liever dat een hond een kilo-tje boven het ideaal gewicht zit en het naar zijn zin heeft
-
Quasar
- Hele grote hondenneus

-
Pandora
- Speurneus

Lekker boeiend wat een ander er van vindt, het is toch jouw hond
Ik zou daar niet mee zitten hoor, gewoon je schouders ophalen
Je hebt altijd mensen die het beter weten, die nemen dan maar hun eigen hond.
Ik heb altijd veel commentaar gekregen op het uiterlijk van Ramses, vooral in de tijd dat we aan het sukkelen waren met zijn voeding en hij te mager was (ook daar hebben mensen een mening over). In het begin vond ik dat lastig, vooral ook omdat we niet wisten waarom hij zo mager bleef terwijl hij toch meer dan voldoende te eten kreeg. Toen we 'het probleem' onder controle hadden en hij een gezond gewicht had voor zijn bouw, kon het me niet meer schelen. Hij is zoals hij is en ik vind hem prima zo. Vind een ander hem lelijk, te mager of 'geen Labrador'.... prima, ik vind hem prachtig
Ik zou daar niet mee zitten hoor, gewoon je schouders ophalen
Je hebt altijd mensen die het beter weten, die nemen dan maar hun eigen hond.
Ik heb altijd veel commentaar gekregen op het uiterlijk van Ramses, vooral in de tijd dat we aan het sukkelen waren met zijn voeding en hij te mager was (ook daar hebben mensen een mening over). In het begin vond ik dat lastig, vooral ook omdat we niet wisten waarom hij zo mager bleef terwijl hij toch meer dan voldoende te eten kreeg. Toen we 'het probleem' onder controle hadden en hij een gezond gewicht had voor zijn bouw, kon het me niet meer schelen. Hij is zoals hij is en ik vind hem prima zo. Vind een ander hem lelijk, te mager of 'geen Labrador'.... prima, ik vind hem prachtig
Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

Bedankt Marjolein, hij is top!
-
wobbetje
-
Quasar
- Hele grote hondenneus

Hier wel eens met een golden, maar niet iedereen weet soms het verschil en dan zeg ik: golden is met lange harenwobbetje schreef:sommige mensen denken dat wobbe een American Stafford is.....![]()
![]()
Met alle respect voor het ras... maar ik
vond dat een grove belediging hoor !![]()
![]()
HOE ontwetend kan een mens zijn ?
Maar zoals ik in mijn 1e berichtje schreef in dit topic dat die vrouw dacht dat het een Mastiff is
En die vrouw had dus heel wat jacht gedaan met heel veel verschillende mensen en rassen..... (had ze mij dus uitgebreid over verteld
Groetjes van Suzanne en een lik van Quasar
-
M_n_q_e
- Hele grote hondenneus

Wel even een leer momentje voor mij want ik moet bekennen dat ik een Labrador met het postuur als de jouwe ook als iets te dik zou bestempelen
Hoewel ik niet het type ben die daar iemand over zou aanspreken, dat zijn toch mijn zaken niet!
Maar ik heb er helemaal niet bij stil gestaan dat dat natuurlijk ook bij de bouw kan horen!
Dus aan de ene kant vind ik, laat anderen maar lekker denken. Aan de andere kant, mijn ogen heb je ook geopend!
(Maar goed, keer op keer word je er wel een beetje flauw van kan ik me voorstellen)
Maar ik heb er helemaal niet bij stil gestaan dat dat natuurlijk ook bij de bouw kan horen!
Dus aan de ene kant vind ik, laat anderen maar lekker denken. Aan de andere kant, mijn ogen heb je ook geopend!
(Maar goed, keer op keer word je er wel een beetje flauw van kan ik me voorstellen)