waar zit jou lab als je op vakantie gaat?

Plaats hier alles wat je wilt vragen of vertellen over het volgen van hondentraining.
Marlyn
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

waar zit jou lab als je op vakantie gaat?

Ongelezen bericht door Marlyn »

wij gaan zaterdag naar ameland nu vroeg ik mij af waar hebben jullie de hond in de auto?
bijv.
achterin in de bench, kan bagage boven op.
stuk achterin zonder bagage.
op de achterbank?

ik en mijn boertje zitten op de achterbank maar jazz kan er nog wel tussen
Jazzy (L)
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Niets is leuker dan bij baasje op de achterbank. Normaal zit Chester in de kofferbak maar als we op vakantie gaan dan is die vol en dan gaat Chester op de achterbank aan een hondengordel en dat bevalt hem prima en ook mijn
zoon vindt dat het grootste feest.
Afbeelding

bedankt Sharon !
phos4

Ongelezen bericht door phos4 »

in mijn huidige auto op de achterbank. De bedoeling is dat hij binnenkort in de koffer kruipt (komt een break aan)
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door francis v »

Op de achterbank;op de dekbed van zijn bazin want het kussen van Banjer is te groot. Het kussen gaat op imperial (wel lekker uitgewaaid als we op plaats van bestemming komen :wink: ).
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

Als wij de hond mee willen op een exte vakantie (weekendje zal nog wel lukken) dan moet er een andere auto komen, kofferbak is nl te klein vind ik persoonlijk, n weekendtas miss twee passen er wel in maar voor twee weken??. Bovendien ligt meneer altijd prins-heerlijk op de achterbank:)
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Voor Pandora maakt het niet uit waar ze zit, die rolt zich op en gaat maffen zodra ik ga rijden. Die vervoer ik desnoods op de vloer voor de bijrijdersstoel.
Ramses ligt het liefst in mijn auto, in zijn eigen vertrouwde autobench, daar gaat hij liggen en komt pas weer overeind als de auto stopt en ik op het ontgrendelknopje van de achterdeur druk. Op anders plaatsen is hij onrustiger. Hij ligt niet graag op een achterbank want daar valt hij standaard vanaf en dus gaat hij meestal voor de bank, op de vloer achter de stoelen liggen. Achterin de stationcar gaat ook nog wel maar dan gaat hij toch regelmatig eens overeind zitten.
Voor mezelf vind ik het een veilig idee als ze in de autobench zitten. Ze zitten daar veilig, hebben genoeg ruimte, uit de zon, redelijk koel. Nadeel is dat er dan niet heel veel bagage meer bij kan, als we gaan kamperen zou het niet passen.
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

In de kofferbak. Daar hebben we een mand staan en daar ligt ie heerlijk in. Terwijl wij de koffers pakken zit Bram al in de auto :D
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
kiaora

Ongelezen bericht door kiaora »

In de kofferbak...
Mijn spullen gaan op de achterbank of in de ski-koffer op het dak.
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

EricaM schreef:In de kofferbak. Daar hebben we een mand staan en daar ligt ie heerlijk in. Terwijl wij de koffers pakken zit Bram al in de auto :D
Hier precies zo. :D We hebben ook een safety-hek, verplicht op de Duitse en Italiaanse snelwegen.
http://www.dursydog.nl/product/308/426/ ... rd/246560/" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lupos »

In de autokennels. De bagage staat daarnaast en erop :klasse:
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
bud en weiser
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door bud en weiser »

Bij ons gaan ze in de koffer met zijn tweetjes en hun kussens en de bagage op de achterbank.
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

Bij ons op de achterbank in de hondengordel :)
Moest alleen wel af en toe omdraaien de gordels weer vast te klikken want ze gingen er zo nu dan op staan en dan klikte die los :?
Anjess

Ongelezen bericht door Anjess »

Hier liggen de 2 in de kofferbak heerlijk op hun kussens.De achterbak word dan volgestauwd met de koffers en eventueel wat tassen bij mijn voeten.De honden hebben meer ruimte achterin dan wij van voren 8)
milo
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door milo »

Els schreef:
EricaM schreef:In de kofferbak. Daar hebben we een mand staan en daar ligt ie heerlijk in. Terwijl wij de koffers pakken zit Bram al in de auto :D
Hier precies zo. :D We hebben ook een safety-hek, verplicht op de Duitse en Italiaanse snelwegen.
http://www.dursydog.nl/product/308/426/ ... rd/246560/" onclick="window.open(this.href);return false;
Is dat zo? Ik dacht dat een gordel afdoende was.
King zit altijd lekker op de achterbank met zijn gordel om. lekker slapen, af en toe een knuffel of koekje, en blij issie :)
:zwartpootje:Afbeelding:zwartpootje:
Mark
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Mark »

In een autobench, kost wat maar veiligheid voor alles!
Tinny: raszuivere kruising (01/01/98-12/04/08 )
Benji: Kruising en ons duveltje (30/01/08-24/05/08 )
Zora: labrador in hart en nieren (06/06/01-10/04/14)
Vicky: lieve knuffelbeer
Plaats reactie