waar zit jou lab als je op vakantie gaat?
-
Marlyn
- Kleine hondenneus

waar zit jou lab als je op vakantie gaat?
wij gaan zaterdag naar ameland nu vroeg ik mij af waar hebben jullie de hond in de auto?
bijv.
achterin in de bench, kan bagage boven op.
stuk achterin zonder bagage.
op de achterbank?
ik en mijn boertje zitten op de achterbank maar jazz kan er nog wel tussen
bijv.
achterin in de bench, kan bagage boven op.
stuk achterin zonder bagage.
op de achterbank?
ik en mijn boertje zitten op de achterbank maar jazz kan er nog wel tussen
Jazzy (L)
-
Jutta
- Speurneus

-
phos4
-
francis v
- Middelgrote hondenneus

-
daantjuh85
- Hele grote hondenneus

-
Pandora
- Speurneus

Voor Pandora maakt het niet uit waar ze zit, die rolt zich op en gaat maffen zodra ik ga rijden. Die vervoer ik desnoods op de vloer voor de bijrijdersstoel.
Ramses ligt het liefst in mijn auto, in zijn eigen vertrouwde autobench, daar gaat hij liggen en komt pas weer overeind als de auto stopt en ik op het ontgrendelknopje van de achterdeur druk. Op anders plaatsen is hij onrustiger. Hij ligt niet graag op een achterbank want daar valt hij standaard vanaf en dus gaat hij meestal voor de bank, op de vloer achter de stoelen liggen. Achterin de stationcar gaat ook nog wel maar dan gaat hij toch regelmatig eens overeind zitten.
Voor mezelf vind ik het een veilig idee als ze in de autobench zitten. Ze zitten daar veilig, hebben genoeg ruimte, uit de zon, redelijk koel. Nadeel is dat er dan niet heel veel bagage meer bij kan, als we gaan kamperen zou het niet passen.
Ramses ligt het liefst in mijn auto, in zijn eigen vertrouwde autobench, daar gaat hij liggen en komt pas weer overeind als de auto stopt en ik op het ontgrendelknopje van de achterdeur druk. Op anders plaatsen is hij onrustiger. Hij ligt niet graag op een achterbank want daar valt hij standaard vanaf en dus gaat hij meestal voor de bank, op de vloer achter de stoelen liggen. Achterin de stationcar gaat ook nog wel maar dan gaat hij toch regelmatig eens overeind zitten.
Voor mezelf vind ik het een veilig idee als ze in de autobench zitten. Ze zitten daar veilig, hebben genoeg ruimte, uit de zon, redelijk koel. Nadeel is dat er dan niet heel veel bagage meer bij kan, als we gaan kamperen zou het niet passen.
Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

Bedankt Marjolein, hij is top!
-
Els
- Speurneus

Hier precies zo.EricaM schreef:In de kofferbak. Daar hebben we een mand staan en daar ligt ie heerlijk in. Terwijl wij de koffers pakken zit Bram al in de auto
http://www.dursydog.nl/product/308/426/ ... rd/246560/" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
- bud en weiser
- Middelgrote hondenneus

-
Anjess
-
milo
- Grote hondenneus

Is dat zo? Ik dacht dat een gordel afdoende was.Els schreef:Hier precies zo.EricaM schreef:In de kofferbak. Daar hebben we een mand staan en daar ligt ie heerlijk in. Terwijl wij de koffers pakken zit Bram al in de autoWe hebben ook een safety-hek, verplicht op de Duitse en Italiaanse snelwegen.
http://www.dursydog.nl/product/308/426/ ... rd/246560/" onclick="window.open(this.href);return false;
King zit altijd lekker op de achterbank met zijn gordel om. lekker slapen, af en toe een knuffel of koekje, en blij issie

-
Mark
- Kleine hondenneus