laatste weekend alleen met 2 oudjes

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

laatste weekend alleen met 2 oudjes

Ongelezen bericht door francis v »

Daarstraks bij het stofzuigen en dweilen van de benedenverdieping besefte ik me ineens dat dit het laatste weekend is met mijn 2 oude kerels. Banjer en Moos de luie huistijger. Komende zaterdag wordt mijn labradorgeluk uitgebreid met mister Bundels, een 8 maanden oude labrador. Ik dagdroom wat af deze dagen.

Vanmiddag in de tuin lag ik heerlijk een weekblad door te bladeren op het gras. Banjer kwam al gauw naast me liggen (uiteraard uitdagen tot een knuffelpartij) en Moos wilde hier ook graag aan meedoen. Terwijl ik beide heren achter hun oren aan het knuffelen was had ik een mega happymoment.

Wat zijn deze 2 mannen toch bijzonder qua kararter :verliefd1: . Moos die helemaal geen hond was gewend en zich nu door Banjer liefdesvol laat besnuffelen. Banjer die zo'n geweldige opvoeding heeft gehad bij zijn 1e eigenaar dat hij het eten van Moos niet aanraakt (zelfs als ik niet thuis ben). Wat heeft die hond respect voor die luie huistijger. Zelfs na al die jaren ben ik elke dag nog verbaast met hoeveel respect deze mannen met elkaar omgaan. Ook naar de 2 haaibaaikippen zijn die 2 mannen respectvol. Heel bijzonder. Ik mag dan wel geen geluk in de liefde hebben op het gebied van dierenliefde kom ik helemaal maar dan ook helemaal niets tekort.

Terwijl ik dit schrijf liggen de heren uitgebreid te snurken... :) . Tis wel gek dat je aan de ene kant het geweldig vindt dat er jong grut in huis komt en dat je aan de andere kant nu nog even heel erg geniet van de rust die de 2 mannen uitstralen. Ik denk dat het wel goed is dat ik heel bewust ben van de verandering dat volgende week gaat plaatsvinden. Het is tenslotte een volledig gezinslid wat er straks bijkomt. Ik hoop dat Mister Bundels net zo'n gouden karakter laat zien als die 2 schatten van 'je weet wel kerels'. Ik mag daar eigenlijk al vanuit gaan want het was een poepieloepie bij de kennismaking. Tijdens het buitenlopen samen met mijn dochter en Banjer liep mister Bundels keurig mee en bleef steeds kijken naar mijn dochter (zij hield de riem vast)....zo mooi om te zien. Die 2 waren een eenheid dus dat beloofd nog heel veel voor de toekomst.

Ik besef dat wat er nu is gaat veranderen en wellicht dat de dierenliefde nog intenser gaat worden dan dat het nu al is. Misschien ben ik er wel veel te veel mee bezig maar ik moest dit even van me afschrijven. Dank je wel voor je lezend oog :bloem:
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

Héél véél geluk met je nieuwe huisgenoot en ik hoop inderdaad met je mee dat je er minstens evenveel liefde van mag krijgen.
Maar dat lijkt me na de eerste kennismaking geen probleem te worden.
Ik kan me best voorstellen dat je er op het ogenblik heel erg mee bezig bent en dat je de dagen aftelt !

Wat zijn het me toch een lieverds hé !
Hier hetzelfde verhaal, ook absoluut géén geluk in de liefde maar qua hondenliefde kom ik ook helemaal niets tekort.... wobbe is ook echt een schatje.... een door en doorbrave en lieve hond.... die krijgt regelmatig een liefdesaanval en dan wordt ik bijna doodgeknuffeld.....

Groetjes
Martine en Wobbe
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

Veel geluk met je aanstaande puber :D
Hopelijk verstoord hij de rust niet al te erg :wink:
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Debby
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Debby »

Heel veel geluk met mister Bundels :)
Groetjes Debby en een poot van Fayth
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Ik wens je heel veel gelukkige jaren met je nieuwe huisgenoot. Van (dieren)liefde kan er nooit teveel zijn toch? :)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Heel veel geluk en plezier met jullie nieuwe vriend :D
katy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door katy »

Heel veel plezier met mister Bundels :D
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Mooi geschreven, Francis :bloem:
Ik wens jullie veel geluk met jullie nieuwe vriend. Het zal zeker iets drukker worden, maar de senioren zullen je wel helpen om van mister bundles net zo'n huishond en vriend te maken :)
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door francis v »

Dank jullie voor de grappige lieve reacties....nog 3 nachtjes slapen en dan is het zover.....tis nu een kwestie van dagdelen aftellen. :wave:
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bubbles »

Wat leuk zeg, best wel spannend ook. Ik weet ook nog maar een paar jaar wat een hondenvriend voor je kan betekenen, en dat is heeel veel :verliefd1:
Venz2011
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Venz2011 »

En nu nog maar 2 nachtjes ............. Veel plezier met mister Bundels erbij en geniet ervan.
Groetjes Helma en een :bruinpootje: Venz

"Who can believe that there is no soul behind those luminous eyes!"
Afbeelding
Plaats reactie