Showresultaten Bennekom

Plaats hier alles over hondenshows.
jolien
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Showresultaten Bennekom

Ongelezen bericht door jolien »

Ik zag net even te kijken op de nlv site, hier zijn de showuitslagen van Bennekom namelijk al gepubliceerd. Wat me opviel, is dat er relatief veel G-tjes zijn gevallen. Ook zie ik bij een aantal honden een uitslag '0' staan (bijvoorbeeld in de jeugdklasse teven). Heeft iemand enig idee wat dit betekent? En is er nou extra streng gekeurd dit jaar of lijkt dat maar zo?
Aldinne
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Re: Showresultaten Bennekom

Ongelezen bericht door Aldinne »

Ja dat viel zeker op zaterdag, veel g-tjes, zelf een paar keer matig, niet te beoordelen en ik gok dat de o onvoldoende betekend maar dat weet ik niet zeker..
Er werd inderdaad streng gekeurd..

jolien schreef:Ik zag net even te kijken op de nlv site, hier zijn de showuitslagen van Bennekom namelijk al gepubliceerd. Wat me opviel, is dat er relatief veel G-tjes zijn gevallen. Ook zie ik bij een aantal honden een uitslag '0' staan (bijvoorbeeld in de jeugdklasse teven). Heeft iemand enig idee wat dit betekent? En is er nou extra streng gekeurd dit jaar of lijkt dat maar zo?
Groetjes Marloes, lebbers van Kai, Zepp, Jula & Pleun :bruinpootje: :zwartpootje: :bruinpootje: :zwartpootje:
Afbeelding
Karlien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Karlien »

De uitslagen: http://nlv.nu.s2.tic4.nl/uitslagen/show ... m_2011.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
:blondpootje: Quan en Rumi
:zwartpootje: Caillou en Roeba
:pootje: Skye, Phlyn, Rhuna en Ramses
Plaats reactie