Showresultaten Bennekom
-
jolien
- Hele grote hondenneus

Showresultaten Bennekom
Ik zag net even te kijken op de nlv site, hier zijn de showuitslagen van Bennekom namelijk al gepubliceerd. Wat me opviel, is dat er relatief veel G-tjes zijn gevallen. Ook zie ik bij een aantal honden een uitslag '0' staan (bijvoorbeeld in de jeugdklasse teven). Heeft iemand enig idee wat dit betekent? En is er nou extra streng gekeurd dit jaar of lijkt dat maar zo?
-
Aldinne
- Middelgrote hondenneus

Re: Showresultaten Bennekom
Ja dat viel zeker op zaterdag, veel g-tjes, zelf een paar keer matig, niet te beoordelen en ik gok dat de o onvoldoende betekend maar dat weet ik niet zeker..
Er werd inderdaad streng gekeurd..
Er werd inderdaad streng gekeurd..
jolien schreef:Ik zag net even te kijken op de nlv site, hier zijn de showuitslagen van Bennekom namelijk al gepubliceerd. Wat me opviel, is dat er relatief veel G-tjes zijn gevallen. Ook zie ik bij een aantal honden een uitslag '0' staan (bijvoorbeeld in de jeugdklasse teven). Heeft iemand enig idee wat dit betekent? En is er nou extra streng gekeurd dit jaar of lijkt dat maar zo?
Groetjes Marloes, lebbers van Kai, Zepp, Jula & Pleun

-
Karlien
- Speurneus

- Contacteer:
De uitslagen: http://nlv.nu.s2.tic4.nl/uitslagen/show ... m_2011.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;