Zaterdagavond, na het laatste rondje, heb ik het kussen van Banjer zo verplaatst dat Bundels hem kon zien vanuit de bench. Na een koekje voor beide heren en duidelijk weltrusten/slaap lekker gezegd heb ik de lichten uitgedaan en ben ik naar boven gelopen. Uiteraard was het even piepen maar na 7,5 minuut was dat al over. En ging hij heerlijk slapen. Dus ik dacht dat gaat top. Maar toen....

Midden in de nacht, rond 03.00 uur werd ik wakker van gefladder tegen tralies aan. Tjeeez ...zit zeker zo'n stomme duif in het kippenhok (die denkt dat mijn tuin een vijfsterren restaurant is). Maar na een kwartiertje opnieuw veel gefladder....daar lag ik, klaar wakker

Toch besloot ik de kans te wagen dus ik naar beneden. Banjer enthousiast onder aan de trap (heee gezellie baas dat je ff komt kijken). Banjer gelijk naar zijn kussen gestuurd (hij met een blik van....kom je nog eens begroeten

Aangekomen bij het kippenhok kijk ik in de ren....zitten die 2 haaibaaikippen op de loopplank voor een dicht nachthok

Wat was er nou gebeurd. Zaterdagmiddag dacht Bundels 'hé, gezellig kippen!" en was er achteraan gaan lopen. Uiteraard de kippen vliegend en tokkelend door de achtertuin. Nu dacht mijn dochter; als ik nou de kippen opsluit in de ren met het nachthok dicht zodat Bundels wel de kippen kan zien maar niet kan pakken. Uiteraard had ze dit idee niet tegen mij gezegd dus 's avonds vanuit de woonkamer gecheckt..ja de ren is dicht. Arme haaibaaikippen

Maar ondanks dat ik eruit was gekomen heb ik hem totaal niet gehoord. Ik met trots verder slapen uiteraard

Zondagochtend heb ik tot 7.15 uur in bed liggen wachten wanneer er geluid van beneden zou komen. Banjer stond op om ff te checken of wij al wakker waren, zoals hij altijd doet en toen liet Bundels ook van zich horen. Ik heb de heren eerst uit gelaten en toen eten gegeven. Na het eten wilde Bundels uiteraard spelen met Banjer maar daar had ik een stokje voor gestoken.
s Middags kwam mijn ex en zijn gezin ook op 'kraambezoek'. Uiteraard allemaal op slag

Maar wat een weer he...pfffff. Dus tussen de plensbuien door naar het park. Daar heb ik Bundels losgelaten..

Gisteravond bij het laatste rondje zagen de 2 heren iets in de verte wat hun aandacht trok....zo jammer dat ik geen fototoestel bij me had, want wat stonden die 2 blondjes geweldig mooi naast elkaar...

Ik kan niet anders zeggen; met 2 honden is het nog leuker dan met 1 hond

Ik heb al diverse leuke complimenten gekregen over die 2...hoe mooi rustig ze lopen, hoe lief ze samen eruit zien etc grijns!!!

Vanochtend heb ik Bundels amper gehoord. Dochterlief wilde hem perse uitlaten voor school (ik zeg geen nee

Inmiddels is het maandagmiddag en het gaat steeds beter. De mannen hebben in de tuin 'gespeeld' en ook weer opnieuw buiten. Nu liggen ze allebei rustig te slapen.
Banjer is wel behoorlijk streng...zeg maar rustig jaloers

Het grappige vindt ik persoonlijk dat Banjer echt heel fel

Ik doe er wat foto's bij zodat jullie een idee hebben over welk labradorgeluk ik het steeds over heb

Het weerzien van Bundels tijdens de hondenshow in Bennekom

Ik volg je wel Banjer

Megatrotse dochter met de blonde mannen

Hopelijk ga ik het een en ander nog beleven met mister Bundels

Binnenkort weer een verhaaltje van mijn 2e blonde man in m'n leven

Groetjes van de blondjes

(ps...het bericht(je) is wel iets langer geworden dan ik had gepland