Mijn aller, allerliefste schat Wobbeke
-
banjer
overlijden wobbe
Lieve Martine, wat een onbeschrijflijk verdriet. Vreselijk dat je afgelopen week in zo'n emotionele achtbaan hebt moeten leven. Tussen hoop en vrees in en dan met zo'n einde. Het moedige besluit en daarbij het overlijden doet niets af van de pijn en het verdriet wat je moet voelen. Soms voelt het leven zo unfair. Dat gevoel zal nog wel even blijven. Ik hoop dat je steun en hulp krijgt van dierbaren om je heen. Dat verdien je. Iemand die zo veel en intens van haar "vriend"houdt moet wel een goed mens zijn. Hou je vast aan de mooie jaren en dierbare herinneringen die je samen met je grote vriend hebt gehad en wees moedig in de stappen die je in het leven gaat maken. Wobbe had niets anders van je verwacht. Veel sterkte meis !! Ik hoop dat het komende tijd beetje goed met je zal gaan.
xxxxx Desiree
xxxxx Desiree
-
mullermariska
- Speurneus

-
Laboriginals
- Speurneus

- Contacteer:
Wat zal dit ongelofelijk veel pijn doen. Zo snel dat het is gegaan, dat had toch niemand verwacht. Heeeel veel kracht voor de komende moeilijke tijd gewenst.
There's something missing in my home,
I feel it day and night,
I know it will take time and strength
before things feel quite right.
But just for now, i need to mourn,
My heart -- it needs to mend.
Though some may say, "It's just a pet,"
I know I've lost a friend.
You've brought such laughter to my home,
and richness to my days.
A constant friend through joy and loss
with gentle, loving ways.
Companion, friend and confidante,
A friend I won't forget.
You'll live forever in my heart,
My sweet, forever pet.
Hanneke
There's something missing in my home,
I feel it day and night,
I know it will take time and strength
before things feel quite right.
But just for now, i need to mourn,
My heart -- it needs to mend.
Though some may say, "It's just a pet,"
I know I've lost a friend.
You've brought such laughter to my home,
and richness to my days.
A constant friend through joy and loss
with gentle, loving ways.
Companion, friend and confidante,
A friend I won't forget.
You'll live forever in my heart,
My sweet, forever pet.
Hanneke
-
Nino&Toosje
- Speurneus

Lieve Martine,
Ik denk dat gisteren middag een heel groot deel van het forum in gedachten bij jou en Wobbe zijn geweest. Wat moet het moeilijk zijn geweest om hem te laten gaan. Je maatje, die er altijd voor je is geweest , wat een kracht moet je hebben gehad om je Liefde voor hem te laten spreken. Want ook dat is Liefde, kunnen loslaten op het juiste moment. Voor ons is het nooit het juiste moment, wij willen ze het liefst ons leven lang bij ons houden.
Ik wens je heel veel sterkte in deze droevige tijd, de herinneringen aan lieve Wobbe zullen nooit uit je hart verdwijnen.
http://www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik denk dat gisteren middag een heel groot deel van het forum in gedachten bij jou en Wobbe zijn geweest. Wat moet het moeilijk zijn geweest om hem te laten gaan. Je maatje, die er altijd voor je is geweest , wat een kracht moet je hebben gehad om je Liefde voor hem te laten spreken. Want ook dat is Liefde, kunnen loslaten op het juiste moment. Voor ons is het nooit het juiste moment, wij willen ze het liefst ons leven lang bij ons houden.
Ik wens je heel veel sterkte in deze droevige tijd, de herinneringen aan lieve Wobbe zullen nooit uit je hart verdwijnen.
http://www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Sascha
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Heel veel sterkte met het verlies van je maatje Wobbe
Eens komt de dag dat je zonder tranen aan Wobbe kunt denken, herinner je vooral de mooie momenten die jullie samen hebben meegemaakt.
Voor nu is het heel stil in huis, maar wie weet komt er ooit weer een lieve dog in je leven die je hart weer net zo kan beroeren als Wobbe al die jaren heeft gedaan.
Eens komt de dag dat je zonder tranen aan Wobbe kunt denken, herinner je vooral de mooie momenten die jullie samen hebben meegemaakt.
Voor nu is het heel stil in huis, maar wie weet komt er ooit weer een lieve dog in je leven die je hart weer net zo kan beroeren als Wobbe al die jaren heeft gedaan.

-
Jamiedepemie
- Hele grote hondenneus

wobbe
vreselijk
heel veel sterkte de komende tijd !

de banner is fantastisch mooi gemaakt door Monika
-
Jutta
- Speurneus

-
Koor
- Hele grote hondenneus

Wat heb jij een moeilijke beslissing moeten maken. Een maatje dat zo belangrijk is in je leven en waar je zo veel steun,liefde en plezier mee hebt gehad kun je moeilijk laten gaan. Jij hebt gehandeld uit liefde voor Wobbe.Jij hebt gedaan wat je als laatste nog voor hem kon doen en dat verdient respect. Maar het verdriet is er niet minder om. Ik wens je voor nu en de toekomst heel veel sterkte om dit verlies een plaatsje te kunnen gaan geven. Nogmaals sterkte 

Met dank aan Sharon
-
speurneus carola
- Speurneus

- miranda
- Hele grote hondenneus

:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
Bowie 16-04-2017
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018