Tjee.......duidelijk is dat je erg goed moet uitkijken....aan het strand...wat er zoal ligt. Het is niet veilig voor je hond...tenslotte blijven er altijd van die idioten die alles van zich afgooien.
Beterschap met Chester!
Erg hè, die rondslingerende rotzooi overal. Mijn Dazzle had op de clubmatch een satéstokje in haar bek, lag in het gras En lang geleden stond mijn Ginny bij een slootkant ineens met een hevig bloedende poot omhoog, met een deksel van een conservenblikje in haar voet
ilseF schreef:Bah wat zul je geschrokken zijn ! wat een naar einde van een leuke dag....
Geef Chester maar een dikke knuffel!
groetjes, Ilse
thanks... en helaas was het eigenlijk nogmaar het begin van een leuke dag die dus niet lang geduurd heef.t.
Hij loopt na zijn pijnstiller vanochtend weer redelijk normaal dus gelukkig maar..
Hij is wel wat misselijk lijkt het ?? kan dat van de antibiotica zijn ? Ik wordt daar ook altijd misselijk van
Hey... BROERRRRR !!! En Sabine..
Het gaat best goed ... de antibiotica vind hij lekker. Het wondje is mooi dicht. ( hij heeft gisteren natuurlijk weer wel in de sloot gestaan ik lette 2 sec niet op en de lijn was net lang genoeg ( of net te lang is maar hoe je het bekijkt.. ) Hij wil alleen nog niet hier langs de slootkant lopen waar ze het riet net gemaaid hebben dat prik blijkbaar aan zijn poot want dan hinkt hij. Het is wel zijn favoriete poepplek dus ja... doet hij tegenwoordig met 1 poot omhoog..
Verder denk ik dat het wel goed komt. Verwacht geen ontsteking ofzo meer maar ja kan natuurlijk altijd nog. We houden het in de gaten.