Voor de reis had ik Max goed afgepeigerd, hij heeft dan ook bijna de hele weg geslapen. Toen hij echter wakker werd dacht ik dat hij ook moest plassen. Dus ik heb de auto gestopt om even met hem te kunnen lopen maar het regende. Daar had meneer dus geen zin in, hij sprong uit de auto en wist niet hoe snel hij weer terug moest springen in de auto, dit was voor het eerst sinds we 'm hebben dat het regende (het was hier droog van eind juli tot nou).
Bij mijn schoonouders aangekomen heb ik nog even met 'm gelopen maar daar had hij nog steeds geen zin in. Toen ben ik met 'm naar boven gegaan, de lift vond hij eng maar hij accepteerde het. Boven aangekomen wilde ik gaan eten maar meneer had al op de grond geplast terwijl hij thuis bijna altijd zindelijk is. We hebben gegeten en weer wilde ik 'm gaan uitlaten, ik was echter nog niet in de lift of hij had al flink gepoept in de gang, eerst maar even opruimen dus.....
Daarna weer flink gelopen (bijna 1,5 uur), hij was toen echt moe, ondertussen was het al 10 uur dus naar bed.
Rond 1,30 heb ik 'm beneden op het gras nog uitgelaten maar weer niets, prima na 15 minuten maar weer omhoog en ja hoor, we zijn nog niet goed en wel binnen of hij pieste weer in de keuken, dit keer op een kleedje. Dat dus maar opgeruimd en weer naar bed.
Om 6 uur met m'n schoonmoeder naar de winkel om brood te halen en daar poepte hij eindelijk buiten, midden op een trottoir, snel doorgelopen. Toen we terugkwamen hadden al mensen er door gelopen

Daarna nog een flink stuk met 'm gelopen maar me voornamelijk geërgerd aan kettinghonden bij mensen hier en loslopende zigeunerhonden, niet echt relaxed dus. Die stomme zigeuners hebben gewoon een aggressieve soort bouvier rondlopen die alles aanvalt dat in de buurt komt, als ik niet zelf geschreeuwd had, was het verkeerd afgelopen. Helaas durft de politie hier ook niets aan te doen

Vanmiddag heb ik flink met hem in de heuvels rond de stad gewandeld, hij vond het prachtig om lekker los te kunnen rennen zonder andere honden in de buurt. Hier wat foto's van onze wandeltocht.

429 by Nvn337, on Flickr

431 by Nvn337, on Flickr

438 by Nvn337, on Flickr

442 by Nvn337, on Flickr

443 by Nvn337, on Flickr