Baasje en vrouwtje gingen naar beneden en al snel werd ik ook geroepen. Maar ik had nog steeds geen zin om op te staan. Dus deed ik alsof ik oost-indisch-doof was en bleef lekker op mijn deken liggen.
Vrouwtje kwam uiteindelijk maar naar mij toe om te vertellen dat we gingen wandelen
Ik deed 1 oog open, zuchtte een keer flink, en hoopte dat ik nog verder mocht slapen ~6uur is toch geen normale tijd om te gaan wandelen joh~
Maar vrouwtje gaf niet op! Dus zei ze nog een keer dat we gingen wandelen. Ik ga maar toe aan haar wandel zin. Dus ik rekte me een paar keer demonstratief uit in de hoop dat ze op de klok keen en begreep dat ik écht nog geen zin had.
Maar dat begreep ze dus niet.
Uiteindelijk ben ik mee gekomen naar beneden. Baasje zat aan de koffie en ik ging lekker bij hem liggen. Vrouwtje trok ondertussen haar jas aan, en pakte mijn riem.
Na nog 2x vragen van het vrouwtje ben ik maar weer opgestaan en meegegaan. Kwamen we buiten, wat denk je: REGEN!
Dus ik schudde een keer mijn koppie, keek het vrouwtje aan en zuchtte nog eens diep.
Toen we het eerste veldje hadden bereikt, en ik alles had gedaan wat ik moest doen wilde ik terug. Maar daar was het vrouwtje niet mee eens!
Ze zei dat opa en oma kwamen en dat ze eerst even rustig wakker wilde worden voordat ze al dat geklets hoorde...
Ik ben meegewandeld, en dachtt: Waarom moet IK dan van mijn warme dekentje af, als JIJ rustig wilt wakker worden?!?!
Uiteindelijk hebben het vrouwtje en ik een flinke tijd gewandeld, en toen we terug kwamen zaten opa en oma er inderdaad. Vrouwtje heeft me lekker afgedroogd en daarna ben ik maar weer naar boven gegaan om verder te slapen.
Maar ja, het vrouwtje moest in het geklets blijven zitten
En ik ben niet meer beneden gekomen, tot een kwartiertje geleden