Mijn vrouwtje is gek geworden aldus Kingston

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
DayKy
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Mijn vrouwtje is gek geworden aldus Kingston

Ongelezen bericht door DayKy »

Vanmorgen om 06u ging de wekker van mijn baasjes. Op zich niet zo gek, en dus deed ik 1oog open en deed hem weer snel dicht, het was nog veel te vroeg voor deze viervoeter om op te staan.

Baasje en vrouwtje gingen naar beneden en al snel werd ik ook geroepen. Maar ik had nog steeds geen zin om op te staan. Dus deed ik alsof ik oost-indisch-doof was en bleef lekker op mijn deken liggen.
Vrouwtje kwam uiteindelijk maar naar mij toe om te vertellen dat we gingen wandelen :shock:
Ik deed 1 oog open, zuchtte een keer flink, en hoopte dat ik nog verder mocht slapen ~6uur is toch geen normale tijd om te gaan wandelen joh~

Maar vrouwtje gaf niet op! Dus zei ze nog een keer dat we gingen wandelen. Ik ga maar toe aan haar wandel zin. Dus ik rekte me een paar keer demonstratief uit in de hoop dat ze op de klok keen en begreep dat ik écht nog geen zin had.
Maar dat begreep ze dus niet.

Uiteindelijk ben ik mee gekomen naar beneden. Baasje zat aan de koffie en ik ging lekker bij hem liggen. Vrouwtje trok ondertussen haar jas aan, en pakte mijn riem.

Na nog 2x vragen van het vrouwtje ben ik maar weer opgestaan en meegegaan. Kwamen we buiten, wat denk je: REGEN!
Dus ik schudde een keer mijn koppie, keek het vrouwtje aan en zuchtte nog eens diep.

Toen we het eerste veldje hadden bereikt, en ik alles had gedaan wat ik moest doen wilde ik terug. Maar daar was het vrouwtje niet mee eens!
Ze zei dat opa en oma kwamen en dat ze eerst even rustig wakker wilde worden voordat ze al dat geklets hoorde...
Ik ben meegewandeld, en dachtt: Waarom moet IK dan van mijn warme dekentje af, als JIJ rustig wilt wakker worden?!?!

Uiteindelijk hebben het vrouwtje en ik een flinke tijd gewandeld, en toen we terug kwamen zaten opa en oma er inderdaad. Vrouwtje heeft me lekker afgedroogd en daarna ben ik maar weer naar boven gegaan om verder te slapen.
Maar ja, het vrouwtje moest in het geklets blijven zitten :D

En ik ben niet meer beneden gekomen, tot een kwartiertje geleden :lol:
Don't dream your life, live your dreams!
Afbeelding
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

tjonge jonge wat een stress in de vroege ochtend.
Afbeelding

bedankt Sharon !
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Dan waren opa en oma best op tijd zeg :D
Gelukkig kon jij lekker rustig boven verder gaan slapen :wink:
margré
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door margré »

Zo moet je zo vroeg je bed uit omdat oma en opa komen
Nou laat ze de volgende keer maar later komen hoor
Ben het roerend met je eens 6.00 is geen tijd van opstaan :lol:
Groetjes Margré
Lebber Hope
Guus

Ongelezen bericht door Guus »

Ik (Guus) maak dat elke dag mee, om half 6 moet ik al na buiten
om "lekker te wandelen" :( :cry:
En als je dan lekker ligt te slapen, blijven ze idd net zolang
zeuren :roll: :? totdat je maar mee gaat!!!

Ik vind het niet normaal, en snap als geen ander dat het geen tijd is om op te staan :mad: en dan nog door de regen ook :?
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Slimme move van je vrouwtje. Was jij tenminste lekker rustig tijdens de visite. :lol:

Hopelijk was het allemaal heel gezellig geklets. :D
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Gelukkig ben je weer helemaal bijgekomen, maar het vrouwtje misschien niet :lol:
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

Volledig mee eens.... 6u dat is midden in de nacht.... écht geen uur om op te staan :D En oma en opa zijn best vroege vogels, toch ?

Groetjes
Martine
DayKy
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Opa en Oma waren zo vroeg omdat Opa mee moest naar boord. Want het kindje van het vrouwtje was ziek en die bleven dus (met mij) thuis.
Maar schijnbaar kan Opa niet alleen rijden want Oma was er ook. Vrouwtje is daar nooit zo blij mee want daarna piepen haar oren roept ze altijd :confused:
Vanmiddag kwam andere oma om het vrouwtje even te helpen. Vrouwtje moest naar de winkel om een paar dozen te halen en kwam terug met dozen en een gigantisch cadeau voor mij. Een nieuwe mand! :schreeuw: Ze zei er wel bij dat ik deze maar eens heel moest laten. Want ik heb er in mijn eerste 2 jaar zo'n 13 kapot gemaakt.

Dus vrouwtje zei dat dit mijn laatste mand is, en dat ik hem niet kapot moest maken...

We zijn net nog een keer gaan wandelen, gelukkig regende het nu niet.

En ik heb het vrouwtje verteld dat ze morgen maar op een normale tijd moest gaan opstaan, waarop ze zei dat het waarschijnlijk weer 6u zou zijn en voor mij dus ook :shock: HELLUP!

Maar morgen gaat het vrouwtje daarna boodschapjes doen, en mag ik weer een ritje mee in de auto, we moeten weer naar boord. Eventjes anderhalf uur in de auto zitten :orange3: En dan krijgen vrouwtje en ik weer ruzie wie dat er mag rijden. Zo vervelend! Ze wilt altijd zelf rijden! :evil:
Moet ik weer in mijn tuigje op de voorstoel, want de kindjes zitten achterin, en ze hebben (nog) geen station.

Dat was mijn dagje weer van vandaag!

Ennuhhh... Nu gaan vrouwtje en ik verder met bankhangen :wink:
Afbeelding
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Ik vind het niet normaal Kingston.... 6 uur.... zijn ze gek geworden :shock:
Mijn baasje moet ook iedere dag om 6 uur opstaan, maar dan mag ik wel nog verder slapen....ik ga hem echter iedere dag even begroeten en daarna ga ik weer verder slapen. Als vrouwtje dan een uur later opstaat, moet ik toch echt wel mee naar buiten en daarna ga ik ook weer lekker verder slapen op mijn kussen in de woonkamer. Ik vind het wel knap dat jij bij het binnenkomen direct weer bent gaan slapen....als ik opa en oma aantref in de woonkamer ben ik op slag wakker... ik ben namelijk een beetje erg :verliefd1: op ze...
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Kingston, is het kindje alweer een beetje beter?
DayKy
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Gelukkig is het kindje inderdaad weer beter, we hebben zelfs alweer gestoeid vandaag.
Maandag was het kindje opeens heel ziek, ze sliep zowaar :shock: En opeens was er paniek en heeft het vrouwtje haar in de auto gezet en zijn ze naar de dokter gegaan, want ik hoorde via het baasje iets over 40,7 graden koorts. Wat dat dan weer is weet ik niet..

Ik vind opa en oma ook heel lief, behalve als ik om 6u wakker moest worden, direct moest gaan lopen -->door de regen<-- en als ze dan al binnen zijn terwijl het buiten nog donker is!

Vandaag ben ik maar wat sneller naar beneden gekomen, dan kon ik ook weer eerder mijn warme mandje in. 8)
Afbeelding
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Fijn dat het kindje al wat beter is vandaag.

En vroeg opstaan is iets voor echte kerels hoor. :wink:
Plaats reactie