het meest nutteloze voorwerp in een huis met een labje
-
Wil enCo
- Hele grote hondenneus

onuitstaanbaar he! ik (her) ken het ook van Co als pup. Hij pikte hier altijd uit mn trolley een rol vuilniszakken of een ui.
maar hier gebeurt het altijd als hij net gegeten heeft.Om de een of andere reden word hij dan altijd heel jolig.
is dat bij jullie ook zo? Net na het eten?
maar hier gebeurt het altijd als hij net gegeten heeft.Om de een of andere reden word hij dan altijd heel jolig.
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)
:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
-
roef
- Speurneus

-
Laboriginals
- Speurneus

- Contacteer:
Hihi... heel herkenbaar. Alles van textiel heeft een grote aantrekkingskracht en inderdaad zeker die wasetiketjes
Op dit moment is hier de wasmand in de bijkeuken een nutteloos voorwerp. Ik heb in het hoekje bij de wasmachine een extra wasmand staan. Die is bedoeld voor gebruikte vaatdoeken, dweilen, vieze hondendekens en hondenhanddoeken e.d. Maar als ik er iets ingooi, ligt het binnen no time in Dazzle haar mand. Hier is dus nauwelijks een dweil of vaatdoek zonder bijtgaten of bijtrandjes te vinden
Hanneke
Hanneke
-
royenmarjolein
- Hele grote hondenneus

ilseF schreef:hihihihi...een drol met wasvoorschrift!!royenmarjolein schreef:Handdoeken en theedoeken waren erg gewild toen Max klein was. Ook nu heeft hij zo nu en dan een theedoek te pakken. Max is meer dol op etiketjes en op sokken. Alles wat voorzien is van een etiketje wordt gestolen en vervolgens zeer chirugisch ontdaan van het etiket![]()
![]()
Hij poepte zelf een keer een stuk etiketje uit; het plakte zo aan de drol![]()
![]()
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
-
Els
- Speurneus

Hier net zo, na het eten word er altijd kattekwaad uitgehaald, meestal probeert ie dan naar boven te sneaken of hij gaat even de keuken afschuimen naar iets wat ab-so-luut niet van hem is. Favoriet zijn sokken en het blijft een sport om met de sloffen van de baas te sjouwen.Wil enCo schreef:onuitstaanbaar he! ik (her) ken het ook van Co als pup. Hij pikte hier altijd uit mn trolley een rol vuilniszakken of een ui.
Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
-
lucievd
- Hele grote hondenneus

Toen Flits nog een klein ukje was, was hij opzich al heel braaf. Maar toen had hij nog wel een zwak voor de schoenen die op de grond stonden en een muggenklapper.
Maar sinds 2 maanden pakt hij ook geen schoenen en muggenklappers meer. Hij pakt nu alleen nog z'n eigen speelgoed.
Wat heb ik toch een geluk met dat brave kereltje
Hopelijk blijft dat zo, haha. Hij is namelijk nog maar bijna 7 maanden.
Maar sinds 2 maanden pakt hij ook geen schoenen en muggenklappers meer. Hij pakt nu alleen nog z'n eigen speelgoed.
Wat heb ik toch een geluk met dat brave kereltje
Hopelijk blijft dat zo, haha. Hij is namelijk nog maar bijna 7 maanden.
-
rimanime
- Speurneus

Geen nutteloze dingen maar wel een heel nuttig ding n.l. een rol aluminiumfolie voor als er niemand thuis is en een bepaald heerschap de (nieuwe) bank boven zijn Biabed verkiest 

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
Angelique&Skip
-
milo
- Grote hondenneus

-
roef
- Speurneus

ow ja bedankt weer voor tip rinske,zat me al suf te prakiseren hoe ik de heren van de a.s. nieuwe bank moet houdenrimanime schreef:Geen nutteloze dingen maar wel een heel nuttig ding n.l. een rol aluminiumfolie voor als er niemand thuis is en een bepaald heerschap de (nieuwe) bank boven zijn Biabed verkiest
-
rimanime
- Speurneus

En dan wel goed de zijkanten instoppen, anders haalt hij de folie er gewoon vanafroef schreef:ow ja bedankt weer voor tip rinske,zat me al suf te prakiseren hoe ik de heren van de a.s. nieuwe bank moet houdenrimanime schreef:Geen nutteloze dingen maar wel een heel nuttig ding n.l. een rol aluminiumfolie voor als er niemand thuis is en een bepaald heerschap de (nieuwe) bank boven zijn Biabed verkiest

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
roef
- Speurneus

klinkt als een typische roef aktierimanime schreef:En dan wel goed de zijkanten instoppen, anders haalt hij de folie er gewoon vanafroef schreef:ow ja bedankt weer voor tip rinske,zat me al suf te prakiseren hoe ik de heren van de a.s. nieuwe bank moet houdenrimanime schreef:Geen nutteloze dingen maar wel een heel nuttig ding n.l. een rol aluminiumfolie voor als er niemand thuis is en een bepaald heerschap de (nieuwe) bank boven zijn Biabed verkiest
-
Angelique&Skip
skip heeft niet eens een mand,
Tijdens de bench periode zagen wij al dat de bank favoriet was
hij ligt het liefst op de hocker of op de grond, en s,avonds laat tussen ons in op een 3 zitsbank. ik in het ene hoekje, mijn man in de andere en 35 kilo knuffelbeer
languit tussen ons in.heb wel eens een groot kussen aangeschaft maar die is verhuisd naar mijn zoon zijn kamer aangezien meneer daar nooit op lag.
smorgens vind ik hem altijd in hetzelfde hoekje van de bank en sinds het donker is moet ik hem zelfs wakker maken om uit te gaan, zo lief
smorgens vind ik hem altijd in hetzelfde hoekje van de bank en sinds het donker is moet ik hem zelfs wakker maken om uit te gaan, zo lief
-
Angelique&Skip
ik heb pas een nieuw lampje gekocht voor aan skip zijn riem, skip is zwart, zijn riem is zwart en het fietspad waar ik smorgens langskom is donker dus dacht ik slim te zijn met een speciaal lampje voor aan de riem.
wie dat ding verzonnen heeft. een intens fel licht en dat bungels dan om hem heen, ik word er helemaal stapelgek van.
skip had wel zijn eigen zaklantaarntje
maar goed, er ligt nu dus 8 euro in een hoek en daar zal het wel blijven voordat het de vuilnisbak in beland.