Samen trainen?

Plaats hier alles over jachttraining en de jacht.
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Lupos schreef:
Pandora schreef:
Lupos schreef:Altijd leuk om met andere mensen aan de slag te gaan :) Ik ben er wel voor in! 8)
Yeah, gaan we een keertje naar Krimpen... leuk gebied om te trainen. Op welke dagen kan jij?
Poeh dat is agenda's naast elkaar leggen :lol: Ik heb nl geen vaste dagen ofzo dat ik kan. Volgende week houd ik vrij (ik ben ingeloot bij een FT dus ik ga euhmmm heel relaxt zijn ofzo :shock: :? :lol:

Ik kan zaterdag 12 november, of zaterdag 19 november, Of net als jutta kan ik ook wel 9 december. Mijn agenda staat meestal voor 3 weken vooruit gepland, dus langer vooruit kan ik meestal wel makkelijk inpassen :)
19 november kan ik ook! :)
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
saskia burghout
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door saskia burghout »

19 november kan ik niet jagen in Frankrijk een paar dagen
:verliefd1:
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Pandora schreef:
EricaM schreef:Lijkt me hartstikke leuk. Kunnen we een keer op een vrijdagmiddag afspreken?
Ja hoor!
11 november? 25 november? 9 december?
Ik kan denk ik 25 november wel. Moet nog even nakijken. En misschien kan ik zaterdag de 19e november ook wel. Ik kom er morgen op terug :)
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
Pandora
Speurneus
Speurneus

We hoeven niet allemaal op dezelfde dag te kunnen.... ik wil best 4 keer trainen hoor! :lol: :lol: :lol:
Afbeelding
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lupos »

Ik vind het juist wel leuk om met een groepje te gaan!
de 19e wordt nu even slag om de arm bij mij, want mogelijk kan ik dan mee op een jacht :wink:
In december gaan we als het goed is nog naar Frankrijk, alleen weet ik niet wanneer precies, dus dat is lastig te plannen...
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

25 november is een dag voor onze Jachthondendag van de Jachthondenschool (een soort onderlinge wedstrijd in groepjes, heeeeeel leuk) dus of het is juist leuk om nog even goed te trainen hiervoor en dan op zaterdag alle punten binnenslepen of..........................hij is na die vrijdag zo gesloopt dat hij gaat liggen. Je weet het maar nooit. Ik zie wel wanneer het wordt en kan wellicht op korte termijn toch nog komen. Moet dan wel een auto hebben en niet hoeven werken.
Afbeelding

bedankt Sharon !
EricaM
Speurneus
Speurneus

Jutta schreef:25 november is een dag voor onze Jachthondendag van de Jachthondenschool (een soort onderlinge wedstrijd in groepjes, heeeeeel leuk) dus of het is juist leuk om nog even goed te trainen hiervoor en dan op zaterdag alle punten binnenslepen of..........................hij is na die vrijdag zo gesloopt dat hij gaat liggen. Je weet het maar nooit. Ik zie wel wanneer het wordt en kan wellicht op korte termijn toch nog komen. Moet dan wel een auto hebben en niet hoeven werken.
het is de 26e november :)
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

EricaM schreef:
Jutta schreef:25 november is een dag voor onze Jachthondendag van de Jachthondenschool (een soort onderlinge wedstrijd in groepjes, heeeeeel leuk) dus of het is juist leuk om nog even goed te trainen hiervoor en dan op zaterdag alle punten binnenslepen of..........................hij is na die vrijdag zo gesloopt dat hij gaat liggen. Je weet het maar nooit. Ik zie wel wanneer het wordt en kan wellicht op korte termijn toch nog komen. Moet dan wel een auto hebben en niet hoeven werken.
ja dat weet ik toch. 26 november is de Jachthondendag en de vrijdag ervoor is 25 november toch ????? of ben ik in de war.
Afbeelding

bedankt Sharon !
Pandora
Speurneus
Speurneus

Jutta schreef:
EricaM schreef:
ja dat weet ik toch. 26 november is de Jachthondendag en de vrijdag ervoor is 25 november toch ????? of ben ik in de war.
Nee hoor, meestal is de 25ste wel de dag voor de 26ste! :lol: :lol: :lol:
Afbeelding
Pandora
Speurneus
Speurneus

saskia burghout schreef:19 november kan ik niet jagen in Frankrijk een paar dagen :verliefd1:
Saskia, wil jij ook in een groepje trainen of wil je dat nog niet met Ace?
Afbeelding
EricaM
Speurneus
Speurneus

Jutta schreef:
EricaM schreef:
Sorry, verkeerd gelezen :oops:
timo junior
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door timo junior »

Ik wil ook wel een x mee trainen.Ik woon op goeree overflakkee.Hier heb je wel wat verschillende leuke plekjes om te trainen water en bos.Ik train ook samen met iemand maar er mogen er altijd bij is gezellig en leerzaam :)
saskia burghout
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door saskia burghout »

Pandora schreef:
saskia burghout schreef:19 november kan ik niet jagen in Frankrijk een paar dagen :verliefd1:
Saskia, wil jij ook in een groepje trainen of wil je dat nog niet met Ace?
jawel hoor maak niet uit alleen niet met honden die (3 straten bij elkaar janken) want daar leert mijn hond niks van.

na het weekend van 20 november hem ik meer tijd.(ga je nog mee doen met de hekkensluiter?)
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ik heb de 19e november nog niks gepland staan. Dus lijkt me leuk om dan iets af te spreken. De 25e is inderdaad niet zo'n goed idee met op zondag de 26e een jachtdag van onze jachttraining :wink:
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lupos »

Voor de 19e had ik al een train-date staan, zal even vragen of ze zin heeft om het groepje te vergroten. :wink:
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
Plaats reactie