19 november kan ik ook!Lupos schreef:Poeh dat is agenda's naast elkaar leggenPandora schreef:Yeah, gaan we een keertje naar Krimpen... leuk gebied om te trainen. Op welke dagen kan jij?Lupos schreef:Altijd leuk om met andere mensen aan de slag te gaanIk ben er wel voor in!
Ik heb nl geen vaste dagen ofzo dat ik kan. Volgende week houd ik vrij (ik ben ingeloot bij een FT dus ik ga euhmmm heel relaxt zijn ofzo
![]()
![]()
![]()
Ik kan zaterdag 12 november, of zaterdag 19 november, Of net als jutta kan ik ook wel 9 december. Mijn agenda staat meestal voor 3 weken vooruit gepland, dus langer vooruit kan ik meestal wel makkelijk inpassen
Samen trainen?
-
Pandora
- Speurneus

Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

-
saskia burghout
- Grote hondenneus

- Contacteer:
-
EricaM
- Speurneus

Ik kan denk ik 25 november wel. Moet nog even nakijken. En misschien kan ik zaterdag de 19e november ook wel. Ik kom er morgen op terugPandora schreef:Ja hoor!EricaM schreef:Lijkt me hartstikke leuk. Kunnen we een keer op een vrijdagmiddag afspreken?
11 november? 25 november? 9 december?
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
Ik vind het juist wel leuk om met een groepje te gaan!
de 19e wordt nu even slag om de arm bij mij, want mogelijk kan ik dan mee op een jacht
In december gaan we als het goed is nog naar Frankrijk, alleen weet ik niet wanneer precies, dus dat is lastig te plannen...
de 19e wordt nu even slag om de arm bij mij, want mogelijk kan ik dan mee op een jacht
In december gaan we als het goed is nog naar Frankrijk, alleen weet ik niet wanneer precies, dus dat is lastig te plannen...

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
-
Jutta
- Speurneus

25 november is een dag voor onze Jachthondendag van de Jachthondenschool (een soort onderlinge wedstrijd in groepjes, heeeeeel leuk) dus of het is juist leuk om nog even goed te trainen hiervoor en dan op zaterdag alle punten binnenslepen of..........................hij is na die vrijdag zo gesloopt dat hij gaat liggen. Je weet het maar nooit. Ik zie wel wanneer het wordt en kan wellicht op korte termijn toch nog komen. Moet dan wel een auto hebben en niet hoeven werken.
bedankt Sharon !
-
EricaM
- Speurneus

het is de 26e novemberJutta schreef:25 november is een dag voor onze Jachthondendag van de Jachthondenschool (een soort onderlinge wedstrijd in groepjes, heeeeeel leuk) dus of het is juist leuk om nog even goed te trainen hiervoor en dan op zaterdag alle punten binnenslepen of..........................hij is na die vrijdag zo gesloopt dat hij gaat liggen. Je weet het maar nooit. Ik zie wel wanneer het wordt en kan wellicht op korte termijn toch nog komen. Moet dan wel een auto hebben en niet hoeven werken.
-
Jutta
- Speurneus

ja dat weet ik toch. 26 november is de Jachthondendag en de vrijdag ervoor is 25 november toch ????? of ben ik in de war.EricaM schreef:het is de 26e novemberJutta schreef:25 november is een dag voor onze Jachthondendag van de Jachthondenschool (een soort onderlinge wedstrijd in groepjes, heeeeeel leuk) dus of het is juist leuk om nog even goed te trainen hiervoor en dan op zaterdag alle punten binnenslepen of..........................hij is na die vrijdag zo gesloopt dat hij gaat liggen. Je weet het maar nooit. Ik zie wel wanneer het wordt en kan wellicht op korte termijn toch nog komen. Moet dan wel een auto hebben en niet hoeven werken.
bedankt Sharon !
-
Pandora
- Speurneus

Nee hoor, meestal is de 25ste wel de dag voor de 26ste!Jutta schreef:ja dat weet ik toch. 26 november is de Jachthondendag en de vrijdag ervoor is 25 november toch ????? of ben ik in de war.EricaM schreef:het is de 26e novemberJutta schreef:25 november is een dag voor onze Jachthondendag van de Jachthondenschool (een soort onderlinge wedstrijd in groepjes, heeeeeel leuk) dus of het is juist leuk om nog even goed te trainen hiervoor en dan op zaterdag alle punten binnenslepen of..........................hij is na die vrijdag zo gesloopt dat hij gaat liggen. Je weet het maar nooit. Ik zie wel wanneer het wordt en kan wellicht op korte termijn toch nog komen. Moet dan wel een auto hebben en niet hoeven werken.
Groetjes van Brigitte & Zoo

-
Pandora
- Speurneus

-
EricaM
- Speurneus

Sorry, verkeerd gelezenJutta schreef:ja dat weet ik toch. 26 november is de Jachthondendag en de vrijdag ervoor is 25 november toch ????? of ben ik in de war.EricaM schreef:het is de 26e novemberJutta schreef:25 november is een dag voor onze Jachthondendag van de Jachthondenschool (een soort onderlinge wedstrijd in groepjes, heeeeeel leuk) dus of het is juist leuk om nog even goed te trainen hiervoor en dan op zaterdag alle punten binnenslepen of..........................hij is na die vrijdag zo gesloopt dat hij gaat liggen. Je weet het maar nooit. Ik zie wel wanneer het wordt en kan wellicht op korte termijn toch nog komen. Moet dan wel een auto hebben en niet hoeven werken.
- timo junior
- Snuffelneus

-
saskia burghout
- Grote hondenneus

- Contacteer:
jawel hoor maak niet uit alleen niet met honden die (3 straten bij elkaar janken) want daar leert mijn hond niks van.Pandora schreef:Saskia, wil jij ook in een groepje trainen of wil je dat nog niet met Ace?saskia burghout schreef:19 november kan ik niet jagen in Frankrijk een paar dagen
na het weekend van 20 november hem ik meer tijd.(ga je nog mee doen met de hekkensluiter?)
-
EricaM
- Speurneus

-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer: