Samen trainen?
-
- Speurneus
-
- Speurneus

Veel hondjes van ongeveer dezelfde leeftijd

Gezellig, heb er nu al zin in. Velen van jullie ken ik nog niet dus
dat is leuk! Neemt er nog iemand zijn

Mike ♂ (Tricky Mike v.d. Mediaan/herplaatser(08-09-1990 tot 24-12-1996))
Beagle ♂ (Grienwolder Clownesque Beagle (15-09-1994 tot 12-06-2005)
Beagle ♂ (Grienwolder Clownesque Beagle (15-09-1994 tot 12-06-2005)
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
-
- Speurneus
Dat moet wel lukken he HuugDe Geijsjes schreef:Kunnen mannen 2 dingen tegelijk dan?Lupos schreef:Misschien is het handig als Hugo dat doet? Die kan dan gooien en foto's maken![]()
![]()
![]()

Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva
Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010

-
- Speurneus
- Contacteer:
Mijn deelname wordt twijfelachtig. Het hangt af van het weer/ omstandigheden, want het zou goed kunnen dat we op jacht gaan (en nog wel ook in Reeuwijk
) Ik weet nog niet hoe laat of hoe lang, maar een hond is noodzakelijk bij deze jacht en tja... ik heb er een paar 

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
-
- Speurneus
Zou jammer zijn als je er niet bent. Maar je gaat natuurlijk voor het echte werk!!Lupos schreef:Mijn deelname wordt twijfelachtig. Het hangt af van het weer/ omstandigheden, want het zou goed kunnen dat we op jacht gaan (en nog wel ook in Reeuwijk) Ik weet nog niet hoe laat of hoe lang, maar een hond is noodzakelijk bij deze jacht en tja... ik heb er een paar
Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva
Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009

-
- Speurneus
- Contacteer:
Ja, als ik kan kiezen is de keuze snel gemaaktmullermariska schreef:Zou jammer zijn als je er niet bent. Maar je gaat natuurlijk voor het echte werk!!Lupos schreef:Mijn deelname wordt twijfelachtig. Het hangt af van het weer/ omstandigheden, want het zou goed kunnen dat we op jacht gaan (en nog wel ook in Reeuwijk) Ik weet nog niet hoe laat of hoe lang, maar een hond is noodzakelijk bij deze jacht en tja... ik heb er een paar

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Speurneus
wat bof jij dat je dat zo mag meemaken. En je hebt er ook nog de perfecte hond voor. Super.Lupos schreef:Ja, als ik kan kiezen is de keuze snel gemaaktmullermariska schreef:Zou jammer zijn als je er niet bent. Maar je gaat natuurlijk voor het echte werk!!Lupos schreef:Mijn deelname wordt twijfelachtig. Het hangt af van het weer/ omstandigheden, want het zou goed kunnen dat we op jacht gaan (en nog wel ook in Reeuwijk) Ik weet nog niet hoe laat of hoe lang, maar een hond is noodzakelijk bij deze jacht en tja... ik heb er een paar
Maar ik moet zeggen: het is zelfs niet echt een keuze. Deze jager heeft op het moment geen hond (hond is overleden) en ik heb met hem afgesproken dat ik altijd vrij zal maken waar ik kan om mee te gaan. Vanwege wildschade moet hij komende weken elke zaterdag aan de slag... en belofte maakt schuld. Hoewel ik het superleuk vind om eens met een groepje te gaan, vind ik het toch nog net iets leuker om te gaan jagen
Waarschijnlijk komen wij wel. Wij zouden evtl. een logee krijgen maar de plannen zijn gewijzigd. Moet alleen nog kijken of Chester mag want hij is nu nog herstellend van de operatie. 10 dagen rust en dat is precies op vrijdag. Hij heeft er zeker zin in en wil al sinds dagen gaan rennen. Wondje geneest goed. Ga vandaag even langs de DA, niet voor controle maar meer om hem weer daar naar binnen te krijgen zonder paniekaanvallen etc. en dan kunnen ze misschien al een kijkje nemen bij het wondje. We zullen zien maar ik denk wel dat wij komen. Dit is een te leuke kans.

bedankt Sharon !
-
- Speurneus
- Contacteer:
Twee zelfsJutta schreef: wat bof jij dat je dat zo mag meemaken. En je hebt er ook nog de perfecte hond voor. Super.
.

-
- Speurneus
Zou leuk zijn als je toch mee kon komen, want ik zou je labjes graag een keer aan het werk zien. Lijkt me alleen best zwaar om eerst 'sochtends te trainen en dan 's middags voor het echte werk te gaan.Lupos schreef:Twee zelfsJutta schreef: wat bof jij dat je dat zo mag meemaken. En je hebt er ook nog de perfecte hond voor. Super.
.Mees is vorige week voor het eerst mee geweest en ondanks dat ze niet zo groot is, kwam ze met een enorme gans aanzetten die ze keurig meebracht
Zij zal ook zaterdag weer meegaan. En ik ben benieuwd hoe ze het doen, want we moeten eerst een stuk varen, iets wat ze allebei nog nooit gedaan hebben! Maar het kan goed zijn dat dat pas in de middag is, en dan kan ik gewoon met jullie meedoen
En Jutta, hopelijk lukt het jullie toch ook nog.
Ik heb er best zin in en hopelijk heeft Bram dat ook

Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
-
- Speurneus
Bofkont! Twee van die knappe meiden! Ik hoop dat je er bij kan zijn maar anders: Veel plezier!Lupos schreef:Twee zelfsJutta schreef: wat bof jij dat je dat zo mag meemaken. En je hebt er ook nog de perfecte hond voor. Super.
.Mees is vorige week voor het eerst mee geweest en ondanks dat ze niet zo groot is, kwam ze met een enorme gans aanzetten die ze keurig meebracht
Zij zal ook zaterdag weer meegaan. En ik ben benieuwd hoe ze het doen, want we moeten eerst een stuk varen, iets wat ze allebei nog nooit gedaan hebben! Maar het kan goed zijn dat dat pas in de middag is, en dan kan ik gewoon met jullie meedoen
Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

Bedankt Marjolein, hij is top!
-
- Speurneus
- Contacteer:
Misschien een verrekijker meenemenEricaM schreef: Zou leuk zijn als je toch mee kon komen, want ik zou je labjes graag een keer aan het werk zien. Lijkt me alleen best zwaar om eerst 'sochtends te trainen en dan 's middags voor het echte werk te gaan.
En Jutta, hopelijk lukt het jullie toch ook nog.
Ik heb er best zin in en hopelijk heeft Bram dat ook