Samen trainen?

Plaats hier alles over jachttraining en de jacht.
mullermariska
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door mullermariska »

Gezellig Huug!!Hiervoor had ik onze wandelafspraak een weekje verzet :oops:
Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva

:zwartkopje: Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
:blondkopje: Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
De Geijsjes
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door De Geijsjes »

:shock: jeej wat een grote groep! 8)
Veel hondjes van ongeveer dezelfde leeftijd :wink:
Gezellig, heb er nu al zin in. Velen van jullie ken ik nog niet dus
dat is leuk! Neemt er nog iemand zijn :foto: toestel mee?
Mike ♂ (Tricky Mike v.d. Mediaan/herplaatser(08-09-1990 tot 24-12-1996))
Beagle ♂ (Grienwolder Clownesque Beagle (15-09-1994 tot 12-06-2005)
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lupos »

Misschien is het handig als Hugo dat doet? Die kan dan gooien en foto's maken :lol:
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
De Geijsjes
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door De Geijsjes »

Lupos schreef:Misschien is het handig als Hugo dat doet? Die kan dan gooien en foto's maken :lol:
Kunnen mannen 2 dingen tegelijk dan? :wink: :lol: :D :lol:
Mike ♂ (Tricky Mike v.d. Mediaan/herplaatser(08-09-1990 tot 24-12-1996))
Beagle ♂ (Grienwolder Clownesque Beagle (15-09-1994 tot 12-06-2005)
mullermariska
Speurneus
Speurneus

De Geijsjes schreef:
Lupos schreef:Misschien is het handig als Hugo dat doet? Die kan dan gooien en foto's maken :lol:
Kunnen mannen 2 dingen tegelijk dan? :wink: :lol: :D :lol:
Dat moet wel lukken he Huug :wink: :D :D

Hugo

Ongelezen bericht door Hugo »

Is goed neem ik mijn camera mee.
Hugo

Ongelezen bericht door Hugo »

Nou multitasking is denk ik geen probleem,met 2 kinderen en 2 honden zeker geen probleem hahahah.
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Mijn deelname wordt twijfelachtig. Het hangt af van het weer/ omstandigheden, want het zou goed kunnen dat we op jacht gaan (en nog wel ook in Reeuwijk :lol: ) Ik weet nog niet hoe laat of hoe lang, maar een hond is noodzakelijk bij deze jacht en tja... ik heb er een paar 8)
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

mullermariska
Speurneus
Speurneus

Lupos schreef:Mijn deelname wordt twijfelachtig. Het hangt af van het weer/ omstandigheden, want het zou goed kunnen dat we op jacht gaan (en nog wel ook in Reeuwijk :lol: ) Ik weet nog niet hoe laat of hoe lang, maar een hond is noodzakelijk bij deze jacht en tja... ik heb er een paar 8)
Zou jammer zijn als je er niet bent. Maar je gaat natuurlijk voor het echte werk!!

Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

mullermariska schreef:
Lupos schreef:Mijn deelname wordt twijfelachtig. Het hangt af van het weer/ omstandigheden, want het zou goed kunnen dat we op jacht gaan (en nog wel ook in Reeuwijk :lol: ) Ik weet nog niet hoe laat of hoe lang, maar een hond is noodzakelijk bij deze jacht en tja... ik heb er een paar 8)
Zou jammer zijn als je er niet bent. Maar je gaat natuurlijk voor het echte werk!!
Ja, als ik kan kiezen is de keuze snel gemaakt 8) Maar ik moet zeggen: het is zelfs niet echt een keuze. Deze jager heeft op het moment geen hond (hond is overleden) en ik heb met hem afgesproken dat ik altijd vrij zal maken waar ik kan om mee te gaan. Vanwege wildschade moet hij komende weken elke zaterdag aan de slag... en belofte maakt schuld. Hoewel ik het superleuk vind om eens met een groepje te gaan, vind ik het toch nog net iets leuker om te gaan jagen :lol:
Afbeelding

Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Lupos schreef:
mullermariska schreef:
Ja, als ik kan kiezen is de keuze snel gemaakt 8) Maar ik moet zeggen: het is zelfs niet echt een keuze. Deze jager heeft op het moment geen hond (hond is overleden) en ik heb met hem afgesproken dat ik altijd vrij zal maken waar ik kan om mee te gaan. Vanwege wildschade moet hij komende weken elke zaterdag aan de slag... en belofte maakt schuld. Hoewel ik het superleuk vind om eens met een groepje te gaan, vind ik het toch nog net iets leuker om te gaan jagen :lol:
wat bof jij dat je dat zo mag meemaken. En je hebt er ook nog de perfecte hond voor. Super.

Waarschijnlijk komen wij wel. Wij zouden evtl. een logee krijgen maar de plannen zijn gewijzigd. Moet alleen nog kijken of Chester mag want hij is nu nog herstellend van de operatie. 10 dagen rust en dat is precies op vrijdag. Hij heeft er zeker zin in en wil al sinds dagen gaan rennen. Wondje geneest goed. Ga vandaag even langs de DA, niet voor controle maar meer om hem weer daar naar binnen te krijgen zonder paniekaanvallen etc. en dan kunnen ze misschien al een kijkje nemen bij het wondje. We zullen zien maar ik denk wel dat wij komen. Dit is een te leuke kans.
Afbeelding

bedankt Sharon !
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Jutta schreef: wat bof jij dat je dat zo mag meemaken. En je hebt er ook nog de perfecte hond voor. Super.
.
Twee zelfs 8) Mees is vorige week voor het eerst mee geweest en ondanks dat ze niet zo groot is, kwam ze met een enorme gans aanzetten die ze keurig meebracht :applaus: Zij zal ook zaterdag weer meegaan. En ik ben benieuwd hoe ze het doen, want we moeten eerst een stuk varen, iets wat ze allebei nog nooit gedaan hebben! Maar het kan goed zijn dat dat pas in de middag is, en dan kan ik gewoon met jullie meedoen :)
Afbeelding

EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Lupos schreef:
Jutta schreef: wat bof jij dat je dat zo mag meemaken. En je hebt er ook nog de perfecte hond voor. Super.
.
Twee zelfs 8) Mees is vorige week voor het eerst mee geweest en ondanks dat ze niet zo groot is, kwam ze met een enorme gans aanzetten die ze keurig meebracht :applaus: Zij zal ook zaterdag weer meegaan. En ik ben benieuwd hoe ze het doen, want we moeten eerst een stuk varen, iets wat ze allebei nog nooit gedaan hebben! Maar het kan goed zijn dat dat pas in de middag is, en dan kan ik gewoon met jullie meedoen :)
Zou leuk zijn als je toch mee kon komen, want ik zou je labjes graag een keer aan het werk zien. Lijkt me alleen best zwaar om eerst 'sochtends te trainen en dan 's middags voor het echte werk te gaan.

En Jutta, hopelijk lukt het jullie toch ook nog.
Ik heb er best zin in en hopelijk heeft Bram dat ook :wink:
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Lupos schreef:
.
Bofkont! Twee van die knappe meiden! Ik hoop dat je er bij kan zijn maar anders: Veel plezier!
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

EricaM schreef: Zou leuk zijn als je toch mee kon komen, want ik zou je labjes graag een keer aan het werk zien. Lijkt me alleen best zwaar om eerst 'sochtends te trainen en dan 's middags voor het echte werk te gaan.

En Jutta, hopelijk lukt het jullie toch ook nog.
Ik heb er best zin in en hopelijk heeft Bram dat ook :wink:
Misschien een verrekijker meenemen :lol: als het goed is zit ik aan dezelfde plas als waar jullie gaan trainen die ochtend 8) Tenzij de jager op een andere lokatie wil gaan zitten, maar voor alsnog was hij van plan de surfplas te gaan nemen.
Afbeelding

Plaats reactie