Chickies!!

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Chickies!!

Ongelezen bericht door francis v »

Ik had me op de terugweg van mijn werk al voorgenomen om met de mannen naar de parken te gaan. Na een flink aantal uren in een kantoortuin te hebben gewerkt :? snakte ik naar frisse lucht. Thuis gekomen lag mijn dochter languit op de bank te mokken omdat 1 van haar juffen per 1 december een andere baan heeft. Voor haar vond ik het ook nodig dat zij een frisse neus ging halen ipv lummelen op de bank (alhoewel dat ook heerlijk kan zijn). En Bundels en mijn dochter moesten ook hoognodig oefenen voor de cursus. :wandelen:

Daar gingen we....de 4 blondjes richting de parken. De mannen netjes naast ons aan de lijn en mijn dochter en ik keuvelend over van alles en nog wat. De herfstzon scheen heerlijk in ons gezicht. :)

In het park aangekomen moet Bundels van mij eerst zitten en wachten voordat hij los mag. Er kwam een keffertje aan maar toen de eigenaar zag dat ik bezig was met Bundels liep ze 'gelukkig' de andere kant op.

Mijn dochter ging wat verderop staan en riep 'Bundels hierrrrrrr" :roepen: en daar ging mister B....in 1 grote spurt naar mijn dochter. Wij trots... :verliefd1:

En daar was ze ineens....een blonde labradorteef van 13 maanden. Mijn mannen....waren helemaal door het dolle. :schreeuw: Woehoeeee hoorde ze bijna denken...wat een lekker ding is dit zeg! En ja hoor daar ging die oude dibbes van 10 jaar en de jonge adonis van bijna 10 maanden....als mallooten achter de blonde godin :koningin: aan:wink:

Mijn dochter en ik hadden een leuk gesprek met de eigenaresse van de blonde teef terwijl de lobbessen behoorlijk aan het donderjagen :dronken: waren.

Verderop kwam er nog een blonde labrador aan...Banjer en Bundels hadden saampjes a very big happymoment. Want ook deze hond was een teefje.

Je kon bijna horen wat Banjer tegen Bundels zei....woehoeeee chickiesssssssssssss!!! Let's party!!!! :feest5: :support:

Het leuke was dat de jonge teef uit een canadese lijn kwam en de andere teef uit een australische. Deze teef was onlangs uit Australië overgekomen.
Het verschil was ook goed te zien qua hoogte en vacht.

De 4 honden hebben heerlijk gespeeld nou spelen....Banjer, die al jaren gecasteerd is, dacht dat hij weer een jonge god was die ineens nodig moest laten zien dat hij nog steeds de moves heeft als het gaat om voorplantingsgedrag..als je begrijpt wat ik bedoel. :wink:
Dat gedrag was natuurlijk groen licht voor Bundels die als een copycat hetzelfde gedrag ging vertonen. Wat wil je...op 1 dag na 10 maanden dan ben je gewoon een lopend hormonenbommetje, vooral als je dan als bommetje los mag lopen,ruikend aan zowat elke boom en daarna je achterpoot zo hoog optillen om te markeren dat je bijnaomvalt. :D

Maar beide dames, de internationale chickies, zetten de hollandse mannen aardig terug op hun plaats zonder agressief te worden :eusahand: :eusanaughty: . Wij als eigenaren moesten daar wel om lachen. Het was een prachtig gezicht 4 blonde labradors, allemaal verschillend, zo spelend met elkaar

Na enige tijd vervolgde iedereen weer zijn eigen wandeling en moesten de mannen de dames weer laten gaan.
En ja hoor daar liepen ze op de terugweg.....de 2 druktemakers in het park en nu...als slome jut en dito jul achter ons aan, hoogst waarschijnlijk denkend aan de 2 mooie teven van australisch en canadese nationaliteit.... :D.
Als je goed keek zag je bijna een grijns op hun gezicht :wink:
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

:D Wat een heerlijk en beeldend verhaal weer, ik zie het zo voor mij :D
Gerritte
Erelid
Erelid

Ongelezen bericht door Gerritte »

:D Geweldig, je ziet het gewoon voor je. Wat zullen die twee heerlijk hebben liggen maffen in hun mandjes :D , al dromend :verliefd1:
groetjes gerritte
Afbeelding
bedankt monika!

:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

heerlijk verhaal.
Afbeelding

bedankt Sharon !
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Met een glimlach op m'n gezicht heb ik je verhaal gelezen.
Wat hebben je 2 mannen genoten en ja als je een tijdje je manlijkheid getoond heb ben na de wandeling erg moe :D
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

Een mens wordt warempel vrolijk van je beeldend verhaal.
Ik kan het mij zó voorstellen.... die moeten zich gewéldig geamuseerd hebben ....

Groetjes
Martine
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Geweldig! :D
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jeltje »

Ik durf te wedden dat die teefjes ook heerlijk hebben liggen dromen van jouw knappe mannen :wink:
labbers
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door labbers »

ach die mannen..helemaal :verliefd1: ...
gelukkig waren ze precies op tijd in het park :D
Dawn (Tickled Pink by Ic of Storm's Legacy 06-07-2012)
Hailey (Black Pearls of Mainhatten Ultra Voilet 17-01-2012)
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Alice van Ginkel »

Wat een verhaal weer! Ik weet niet wat jij in het dagelijkse leven doet maar ik denk dat je je beroep bent misgelopen. Je moet boeken gaan schrijven en ze dan laten verfilmen. Een Oscar voor de beste en mooiste hoofdrolspelers staan al vast. :lol: :lol: :lol:

Groetjes!
Alice.
Afbeelding
Petra_NR

Ongelezen bericht door Petra_NR »

Prachtig verhaal! Ik zit hier met een big smile achter de computer te genieten :D
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door francis v »

hahah...dank jullie wel voor de superleuke reacties...doet een mens goed :)
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
Plaats reactie