Daar gingen we....de 4 blondjes richting de parken. De mannen netjes naast ons aan de lijn en mijn dochter en ik keuvelend over van alles en nog wat. De herfstzon scheen heerlijk in ons gezicht.
In het park aangekomen moet Bundels van mij eerst zitten en wachten voordat hij los mag. Er kwam een keffertje aan maar toen de eigenaar zag dat ik bezig was met Bundels liep ze 'gelukkig' de andere kant op.
Mijn dochter ging wat verderop staan en riep 'Bundels hierrrrrrr"
En daar was ze ineens....een blonde labradorteef van 13 maanden. Mijn mannen....waren helemaal door het dolle.
Mijn dochter en ik hadden een leuk gesprek met de eigenaresse van de blonde teef terwijl de lobbessen behoorlijk aan het donderjagen
Verderop kwam er nog een blonde labrador aan...Banjer en Bundels hadden saampjes a very big happymoment. Want ook deze hond was een teefje.
Je kon bijna horen wat Banjer tegen Bundels zei....woehoeeee chickiesssssssssssss!!! Let's party!!!!
Het leuke was dat de jonge teef uit een canadese lijn kwam en de andere teef uit een australische. Deze teef was onlangs uit Australië overgekomen.
Het verschil was ook goed te zien qua hoogte en vacht.
De 4 honden hebben heerlijk gespeeld nou spelen....Banjer, die al jaren gecasteerd is, dacht dat hij weer een jonge god was die ineens nodig moest laten zien dat hij nog steeds de moves heeft als het gaat om voorplantingsgedrag..als je begrijpt wat ik bedoel.
Dat gedrag was natuurlijk groen licht voor Bundels die als een copycat hetzelfde gedrag ging vertonen. Wat wil je...op 1 dag na 10 maanden dan ben je gewoon een lopend hormonenbommetje, vooral als je dan als bommetje los mag lopen,ruikend aan zowat elke boom en daarna je achterpoot zo hoog optillen om te markeren dat je bijnaomvalt.
Maar beide dames, de internationale chickies, zetten de hollandse mannen aardig terug op hun plaats zonder agressief te worden
Na enige tijd vervolgde iedereen weer zijn eigen wandeling en moesten de mannen de dames weer laten gaan.
En ja hoor daar liepen ze op de terugweg.....de 2 druktemakers in het park en nu...als slome jut en dito jul achter ons aan, hoogst waarschijnlijk denkend aan de 2 mooie teven van australisch en canadese nationaliteit....
Als je goed keek zag je bijna een grijns op hun gezicht