Hmmmm....
-
Merle
- Middelgrote hondenneus

Hmmmm....
Omdat ik graag met het vrouwtje mee ga hardlopen...heeft zij een tuig voor me gekocht. Wat natuurlijk veel prettiger 'draven' is...maar nu komt het, het is een knal roze
...en dat voor zo een stoere jonge hond...ik weet het niet! Vrouwtje wilde niet nog eens twee weken wachten totdat er nieuwe kleuren binnen waren. Ach, ik hoor ook weer 'roze is het nieuwe blauw'! Misschien trekt het juist de teefjes aan...een hond met een 'feminine side'....

-
labbers
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
ach moos wat doet je vrouwtje je nou toch aan..
aan de andere kant is het voor het goede doel...lekker mee hardlopen met t vrouwtje...
Ik zou zeggen hou je hondenhoofd omhoog en gaan met die
aan de andere kant is het voor het goede doel...lekker mee hardlopen met t vrouwtje...
Ik zou zeggen hou je hondenhoofd omhoog en gaan met die
Dawn (Tickled Pink by Ic of Storm's Legacy 06-07-2012)
Hailey (Black Pearls of Mainhatten Ultra Voilet 17-01-2012)
Hailey (Black Pearls of Mainhatten Ultra Voilet 17-01-2012)
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
-
Lars en Daniëlle
- Hele grote hondenneus

-
roef
- Speurneus

-
pebi
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
-
rimanime
- Speurneus

Moos......persoonlijk zou ik geen stap meer verzetten 

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
Annette
- Speurneus

- Contacteer:
-
Guus
Tjee.... Moos! Ik (guus) kijk altijd zo tegen je op.....
maar dit
kan je vrouwtje je toch niet aan doen...
Zo stoere vent
dit is geen goed voorbeeld voor ons
reuen...
ik zou geen stap meer zetten als ik jou was
enne even tussen ons
zegt mijn vrouwtje nog dat je er zo
pittig bij zit..... Vrouwen... pfff...
maar dit
Zo stoere vent
reuen...
ik zou geen stap meer zetten als ik jou was
enne even tussen ons
pittig bij zit..... Vrouwen... pfff...
-
Merle
- Middelgrote hondenneus

Bedankt voor jullie steun! Ik geloof dat m'n vrouwtje zich een beetje schuldig voelt...en terecht
Nou we zijn gaan lopen...ik voelde me toch een beetje bekeken met dat roze ding
. Een voordeel volgens het vrouwtje is dat ik goed zichtbaar ben...maar ja denk eerder dat het door het led-lampje komt maar goed...ik laat d'r maar in de waan.
Als ik ouder ben ik en ik blijf het hardlopen leuk vinden dan krijg ik een cani-cross set...ze heeft het al over dat we ooit cani-cross kampioen zullen worden...beetje ambitieus misschien maar wie weet, dromen mag
. Ze had al gekeken op een site en ze hadden gelukkig géén roze. Tot die tijd blijf ik maar 'the dog in pink'...soms snap ik vrouwen niet maar meestal is de mijne lief
.
Nou we zijn gaan lopen...ik voelde me toch een beetje bekeken met dat roze ding
Als ik ouder ben ik en ik blijf het hardlopen leuk vinden dan krijg ik een cani-cross set...ze heeft het al over dat we ooit cani-cross kampioen zullen worden...beetje ambitieus misschien maar wie weet, dromen mag
-
Guus
Dat is onze zwakMerle schreef:Bedankt voor jullie steun! Ik geloof dat m'n vrouwtje zich een beetje schuldig voelt...en terecht![]()
Nou we zijn gaan lopen...ik voelde me toch een beetje bekeken met dat roze ding. Een voordeel volgens het vrouwtje is dat ik goed zichtbaar ben...maar ja denk eerder dat het door het led-lampje komt maar goed...ik laat d'r maar in de waan.
Als ik ouder ben ik en ik blijf het hardlopen leuk vinden dan krijg ik een cani-cross set...ze heeft het al over dat we ooit cani-cross kampioen zullen worden...beetje ambitieus misschien maar wie weet, dromen mag. Ze had al gekeken op een site en ze hadden gelukkig géén roze. Tot die tijd blijf ik maar 'the dog in pink'...soms snap ik vrouwen niet maar meestal is de mijne lief
.
ik hoop dat je snel je cani-cross set krijgt.... en dan loop je ook
geen risico op een roze
-
Merle
- Middelgrote hondenneus

Dat is inderdaad waar Guus..., meestal zijn onze vrouwtjes toch wel liefGuus schreef:Dat is onze zwakMerle schreef:Bedankt voor jullie steun! Ik geloof dat m'n vrouwtje zich een beetje schuldig voelt...en terecht![]()
Nou we zijn gaan lopen...ik voelde me toch een beetje bekeken met dat roze ding. Een voordeel volgens het vrouwtje is dat ik goed zichtbaar ben...maar ja denk eerder dat het door het led-lampje komt maar goed...ik laat d'r maar in de waan.
Als ik ouder ben ik en ik blijf het hardlopen leuk vinden dan krijg ik een cani-cross set...ze heeft het al over dat we ooit cani-cross kampioen zullen worden...beetje ambitieus misschien maar wie weet, dromen mag. Ze had al gekeken op een site en ze hadden gelukkig géén roze. Tot die tijd blijf ik maar 'the dog in pink'...soms snap ik vrouwen niet maar meestal is de mijne lief
.
..... mijn vrouwtje is ook meestal lief....
ik hoop dat je snel je cani-cross set krijgt.... en dan loop je ook
geen risico op een roze
Nog één gelukje, de 'grote' baas (vriend van vrouwtje) vindt mn tuig vre-se-lijk en...tja en hij heeft ook wat te zeggen vind ik dan...zij is het daar dan weer niet mee eens

Esra (Avalon Hope of Eastside Forest)24-10-2005