Hmmmm....

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Merle
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Hmmmm....

Ongelezen bericht door Merle »

Omdat ik graag met het vrouwtje mee ga hardlopen...heeft zij een tuig voor me gekocht. Wat natuurlijk veel prettiger 'draven' is...maar nu komt het, het is een knal roze :evil: ...en dat voor zo een stoere jonge hond...ik weet het niet! Vrouwtje wilde niet nog eens twee weken wachten totdat er nieuwe kleuren binnen waren. Ach, ik hoor ook weer 'roze is het nieuwe blauw'! Misschien trekt het juist de teefjes aan...een hond met een 'feminine side'....

Afbeelding
labbers
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door labbers »

ach moos wat doet je vrouwtje je nou toch aan..
aan de andere kant is het voor het goede doel...lekker mee hardlopen met t vrouwtje...
Ik zou zeggen hou je hondenhoofd omhoog en gaan met die :banaan:
Dawn (Tickled Pink by Ic of Storm's Legacy 06-07-2012)
Hailey (Black Pearls of Mainhatten Ultra Voilet 17-01-2012)
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Daan is heel blij dat hij mee mag aan zijn eigen vertrouwde riem en niet zo'n roze tuig om hoeft tijdens onze hardloop uitjes :twisted:

Succes Moos :wink:
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lars en Daniëlle »

Moos bij mensenmannetjes is roze heel hip dus jij krijgt vast ook veel aandacht van de teefjes. :liefde:
Ik kan me wel voorstellen dat je misschien liever een blauwe had gehad maar goed als je straks gaat rennen moet je maar extra hard gaan dat zal je vrouwtje leren :twisted:
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

hier trekken 2 gele mannen heel hoog hun wenkbrauwen op :shock:
en vragen zich verschrikt af of dit een trend gaat worden in reuenland :D
ik kan ze gerust stellen :wink:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Mooi roze is niet lelijk :D , maar Max is opeens weer heel blij met zn stoere rode tuig en rode halsband.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
pebi
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door pebi »

hee Moos , mijn bazin heeft destijds voor mij een roze riem gekocht dus ik begrijp wel zo'n beetje hoe je je voelt. Maar het gaat erom wie je bent en niet wat je draagt toch . :wink:
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

roze dummies zijn inmiddels ook in dus waarom niet een roze tuigje.
Afbeelding

bedankt Sharon !
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Moos......persoonlijk zou ik geen stap meer verzetten :eusasnooty:
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Annette
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Annette »

Eerlijk gezegd zou ik zo'n kleur niet eens voor mijn teefjes kopen dus laat staan voor een reutje..... 8) :D
Afbeelding Esra (Avalon Hope of Eastside Forest)24-10-2005
Afbeelding Holly (Holly Holy of Eastside Forest)10-11-2007
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Moos waarom vraag je niet aan het vrouwtje of zij het tuigje voor je verft :D
Guus

Ongelezen bericht door Guus »

Tjee.... Moos! Ik (guus) kijk altijd zo tegen je op..... 8)
maar dit :evil: kan je vrouwtje je toch niet aan doen...
Zo stoere vent :help: dit is geen goed voorbeeld voor ons
reuen... :eusanaughty:

ik zou geen stap meer zetten als ik jou was :eusawhistle:

enne even tussen ons :? zegt mijn vrouwtje nog dat je er zo
pittig bij zit..... Vrouwen... pfff... :oops:
Merle
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Bedankt voor jullie steun! Ik geloof dat m'n vrouwtje zich een beetje schuldig voelt...en terecht :eusashhh:

Nou we zijn gaan lopen...ik voelde me toch een beetje bekeken met dat roze ding :? . Een voordeel volgens het vrouwtje is dat ik goed zichtbaar ben...maar ja denk eerder dat het door het led-lampje komt maar goed...ik laat d'r maar in de waan.
Als ik ouder ben ik en ik blijf het hardlopen leuk vinden dan krijg ik een cani-cross set...ze heeft het al over dat we ooit cani-cross kampioen zullen worden...beetje ambitieus misschien maar wie weet, dromen mag 8) . Ze had al gekeken op een site en ze hadden gelukkig géén roze. Tot die tijd blijf ik maar 'the dog in pink'...soms snap ik vrouwen niet maar meestal is de mijne lief :verliefd1:.
Guus

Ongelezen bericht door Guus »

Merle schreef:Bedankt voor jullie steun! Ik geloof dat m'n vrouwtje zich een beetje schuldig voelt...en terecht :eusashhh:

Nou we zijn gaan lopen...ik voelde me toch een beetje bekeken met dat roze ding :? . Een voordeel volgens het vrouwtje is dat ik goed zichtbaar ben...maar ja denk eerder dat het door het led-lampje komt maar goed...ik laat d'r maar in de waan.
Als ik ouder ben ik en ik blijf het hardlopen leuk vinden dan krijg ik een cani-cross set...ze heeft het al over dat we ooit cani-cross kampioen zullen worden...beetje ambitieus misschien maar wie weet, dromen mag 8) . Ze had al gekeken op een site en ze hadden gelukkig géén roze. Tot die tijd blijf ik maar 'the dog in pink'...soms snap ik vrouwen niet maar meestal is de mijne lief :verliefd1:.
Dat is onze zwak :evil: ..... mijn vrouwtje is ook meestal lief....
ik hoop dat je snel je cani-cross set krijgt.... en dan loop je ook
geen risico op een roze :wink:
Merle
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Guus schreef:
Merle schreef:Bedankt voor jullie steun! Ik geloof dat m'n vrouwtje zich een beetje schuldig voelt...en terecht :eusashhh:

Dat is onze zwak :evil: ..... mijn vrouwtje is ook meestal lief....
ik hoop dat je snel je cani-cross set krijgt.... en dan loop je ook
geen risico op een roze :wink:
Dat is inderdaad waar Guus..., meestal zijn onze vrouwtjes toch wel lief :wink: !
Nog één gelukje, de 'grote' baas (vriend van vrouwtje) vindt mn tuig vre-se-lijk en...tja en hij heeft ook wat te zeggen vind ik dan...zij is het daar dan weer niet mee eens :evil:. Er wordt zelfs gezegd dat het voor mij niet uitmaakt omdat ik toch geen onderscheidt in kleuren kan maken :evil: . Dan maar de volgende hardloopsessie 'de draak' uithangen :twisted: , kijken of ze het dan nog zo leuk vindt...hoop dat er snel weer een stoere foto gepost wordt zodat ik weer voor 'stoere reu' door kan :)
Plaats reactie