Dat is een mooi rustig plekje voor haar. Lekker die plek voor de openslaande deuren, kun je naar buiten kijken terwijl je bezig bent.
Ik kan me goed voorstellen dat Qiki blij is dat het is afgekoeld, pfffff wat een temperaturen daar! Dan is werken voor Qiki ook een hele opgave (net als voor de mensen). Is er wel airco op je werkplek?
Wat is het toch een prachtig continent. Niet dat ik er geweest ben, maar mijn man heeft in 2007 daar 6 weken doorgebracht (Sydney en omgeving). Prachtig om te zien. Laat ons vooral meegenieten
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Ja hoor, airco hebben we in zowel het hotel waar ik zit, als op mijn werkplek. En zelfs een lekkere ventilator achter mijn bureau, dus die staat ook vaak aan. Dan is het goed te doen hoor En qiki heeft veel profijt van haar koelbandana. Ik blijf dat een geweldige uitvinding vinden
Vandaag ga ik bezig met sinterklaasgedicht en surprise en morgen gaan we naar een National Park hier 3 uur vandaan. Ben benieuwd
We hebben weer een hoop gedaan en gezien. Alle foto`s konden jullie al zien op haar site, maar hier nog een paar directe linkjes naar de mooiste foto`s:
Saskia.Bernadette schreef:Wat een mooie foto's weer. Als ik vrij ben volgende week ga ik even in het album kijken weer.
Jullie maken echt leuke uitstapjes (reizen ongetwijfeld want de afstanden zijn niet zoals hier he? )
Het lijkt me een geweldig land om rond te kijken!
Het is inderdaad naar de dichtsbijzijnde stad al een uur rijden. Dus als je steeds wat anders wilt zien... We hebben daarom ook zelf een auto gekocht gelijk zodat we niet afhankelijk waren van openbaar vervoer ofzo. Ik moet zegen dat ik blij ben dat we die keuze gemaakt hebben. We kunnen nu gewoon gaan en staan waar we willen