Australië

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Guus

Ongelezen bericht door Guus »

wat een mooie foto's :)
dat koppie onder je bureau vandaag, geweldig :lol:

Geniet ervan!
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Dat is een mooi rustig plekje voor haar. :verliefd1: Lekker die plek voor de openslaande deuren, kun je naar buiten kijken terwijl je bezig bent. :)

Ik kan me goed voorstellen dat Qiki blij is dat het is afgekoeld, pfffff wat een temperaturen daar! :? Dan is werken voor Qiki ook een hele opgave (net als voor de mensen). Is er wel airco op je werkplek? :)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Wat is het toch een prachtig continent. Niet dat ik er geweest ben, maar mijn man heeft in 2007 daar 6 weken doorgebracht (Sydney en omgeving). Prachtig om te zien. Laat ons vooral meegenieten :klasse:
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Agnes

Ongelezen bericht door Agnes »

Ja hoor, airco hebben we in zowel het hotel waar ik zit, als op mijn werkplek. En zelfs een lekkere ventilator achter mijn bureau, dus die staat ook vaak aan. Dan is het goed te doen hoor :) En qiki heeft veel profijt van haar koelbandana. Ik blijf dat een geweldige uitvinding vinden :D

Vandaag ga ik bezig met sinterklaasgedicht en surprise en morgen gaan we naar een National Park hier 3 uur vandaan. Ben benieuwd :)
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Wel foto's maken van het park hoor, wij willen hier meegenieten natuurlijk. :D Veel plezier!
Agnes

er staan er een paar op facebook...
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Agnes schreef:er staan er een paar op facebook...
Ik doe niet aan facebook. :cry: :cry: :cry:

Wel aan hyves :D
Agnes

die heb ik niet... Maar Qiki haar facebook is openbaar, dus ook als je geen fb hebt kun je ze zien ;)

Zie: hulphondqiki.tk
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ik ben gauw gaan kijken! Wat een flora en fauna daar........... die slang, wat een knoeperd, net als dat insect (kakkerlak?) jakkes. :?

Jullie hebben zo te zien al heel wat afgereisd en veel gezien. Leuk hoor zo'n ervaring. Het is een prachtig land als ik op de foto's moet afgaan. :D
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

geweldige foto's weer
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
Agnes

Zo, alweer een tijdje geleden...

We hebben weer een hoop gedaan en gezien. Alle foto`s konden jullie al zien op haar site, maar hier nog een paar directe linkjes naar de mooiste foto`s:

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 7913_n.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 3566_n.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 5821_n.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 8451_n.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 9605_n.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

De laatste is met aboriginal tekening...
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Wat een mooie foto's weer. Als ik vrij ben volgende week ga ik even in het album kijken weer.

Jullie maken echt leuke uitstapjes (reizen ongetwijfeld want de afstanden zijn niet zoals hier he? 8) )

Het lijkt me een geweldig land om rond te kijken!
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

prachtige indruk hebben we zo weer :klasse:
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Mooi weer hoor, zeker met de tekening, dat lijkt mij machtig om dat in het echt te mogen zien :)
Agnes

Saskia.Bernadette schreef:Wat een mooie foto's weer. Als ik vrij ben volgende week ga ik even in het album kijken weer.

Jullie maken echt leuke uitstapjes (reizen ongetwijfeld want de afstanden zijn niet zoals hier he? 8) )

Het lijkt me een geweldig land om rond te kijken!
Het is inderdaad naar de dichtsbijzijnde stad al een uur rijden. Dus als je steeds wat anders wilt zien... We hebben daarom ook zelf een auto gekocht gelijk zodat we niet afhankelijk waren van openbaar vervoer ofzo. Ik moet zegen dat ik blij ben dat we die keuze gemaakt hebben. We kunnen nu gewoon gaan en staan waar we willen :)
Plaats reactie