Hond mee naar Spanje, Portugal of Griekenland?

Vakantiechecklist, reistips en ervaringen met vakantieplekken.
ana
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door ana »

Hallo ik ga al 20 jaar naar spanje met de auto inclusief honden. Als je goed oplett en goed voor verkoeling zorgt kan dat prima. Donna was de eerste keer mee met 6 maande. Tot zuid spanje. Mijn man droeg haar dan naar het water zodat zij niet haar pootjes verbrand. Dan ging zij lekker zwemmen om dan weer lekker onder deparasol te slaapen.wel goed inenten en scalibur halsband tegen zandvliegen. Zwerfhonden zijn er weinig(worden gevangen, he) honden moeten wel vast op veel platsen hoge boete . Op internet kan je veel info vinden,fijne vakantie
Groetjes ana& donna
bud en weiser
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door bud en weiser »

Wij gaan ook al jaren naar spanje,soms naar zuid frankrijk,wel zitten wij in een appartement aan de jachthaven,dus vlak bij zee,nooit geen problemen gehad met de honden,op het warmste van de dag liggen wij aant strand en de honden in het appartement lekker koel.
Bud mis je nog steeds!
dabbertje

Ongelezen bericht door dabbertje »

Wij zijn deze zomer ook met Jara op Las Dunas geweest. Heerlijke camping. Honden mogen daar op het strand. Er is een hondendouche

Jara ging mee met naar het terras bij het zwembad als wij daar dagelijks neerstreken voor een koel drankje.

Mss hebben we wel medeforummers gezien :)

Wij nemen onze lab trouwens altijd mee op vakantie en passen onze vakantie aan.
Mark
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Mark »

Wij staan met de caravan op een camping op de grens van Salou en Cambrils.
s'Ochtens de honden laten zwemmen in zee, mag daar wel niet maar als je voor dag en dauw gaat kom je in het slechtste geval enkel de schoonmaak ploeg van het strand tegen en die doen totaal niet moeilijk. Na het ontbijd voor mij en de honden word er een uurtje rust genomen en daarna trekken we soms met de honden nog ergens naar toe, we zorgen wel steeds dat we voor de grootste hitte terug op de camping zijn Na de grootste hitte van de dag wat voorbij is ga ik er mee naar een verborgen hoekje waar gras is en de bomen voor schaduw zorgen en s'avonds volgt er nog een wandeling op de zeedijk. De reis naar Spanje word trouwens met 2 overnachtingen gedaan en er word regelmatig ééns gestopt, de wagen heeft natuurlijk ook airco.
Tinny: raszuivere kruising (01/01/98-12/04/08 )
Benji: Kruising en ons duveltje (30/01/08-24/05/08 )
Zora: labrador in hart en nieren (06/06/01-10/04/14)
Vicky: lieve knuffelbeer
Plaats reactie