Dus op een of andere manier kan hij het niet ophouden, alleen die arme schat laat nooit van zich horen, hij blaft niet als hij nodig moet.
Hij slaapt de laatste dagen ook alleen maar, z'n gedrag is anders, dus hij oogt wat ziekjes.
Zo vervelend dat je niet kunt vragen wat er is. Flits is m'n eerste hond, dus ik vind het ook moeilijk in te schatten wat gewoon 'niet lekker voelen' is of echt ziek zijn is.
Ik denk op dit moment misschien aan wormen, ik zag gisterochtend wat rare dingenin z'n poep, heb het alleen niet heel goed bekeken verder. (En het ruikt ook heel gek, anders dan anders, sorry voor het vieze praatje).
Ik heb de laatste 2 keren ontwormd met Exil en nou kwam ik er achter dat dat misschien helemaal niet goed is voor de hond en misschien ook niet goed werkt. Daarvoor ontwormde ik met Milbemax.
De eerste keer met exil geen problemen gehad. De laatste keer was 25-11-2011 dat ik hem ontwormd heb hiermee.
Heb geen idee of Flits zijn symptomen bij de symptomen van infectie met wormen horen. Misschien is dat het ook wel helemaal niet en is hij gewoon anders ziek.
Heb voor de zekerheid vanmorgen maar even met de DA gebeld, ik vind het namelijk moeilijk in te schatten wanneer je met je hond heen moet gaan.
Maar ik mag om 13uur even langskomen.
Dus ik zal dan wel horen wat er met m'n ventje aan de hand is.
Vast niks ernstigs