De stoomreiniger van mn oma is binnen:) Gister en vandaag is vriendlief flink in de weer geweest in de keuken met schoonmaken, ik heb de bench, kussen, kleedjes en speelgoed gewassen.. Van de week nog maar eens met de dwijl en stoom machine in de weer. Ik heb eigenlijk geen idee hoe vaak er schoongemaakt moet worden?
Ik lees dat op de derde en vijfde dag dit moet gebeuren. Maar wij meoten eerst 5 dagen panacur geven, daarna twee weken rust en daarna nog eens drie dagen. Daarna moeten we weer drie dagen ontlasting opvangen..
In die periode zal ik ook nog wel schoonmaken, wil dat stomme beestje compleet uitroeien.. Maar iedere keer alles grondig?
Morgen ga ik trouwens toch nog maar eens de da bellen, Tabor is vanaf vrijdag avond eigenlijk heel aanhankelijk en enorm aan het piepen.. We negeren het maar, gaan wel regelmatig naar buiten (mocht het toch last van diarree zijn..) maar eigenlijk gaat de ontlasting momenteel wel oke. Het is wel wisselend qua structuur, maar geen spuitpoep meer.
Maar ik vraag me af wat ik nu met dat piepen moet:( Heeft mn scheetje pijn? Ik voel me er zo vervelend onder:(
Vandaag zijn we erg in de weer geweest vanwege het schoonmaken, dus de rust was ook bij Tabor ver te zoeken.
Soms zou het toch zo fijn zijn als ze gewoon konden zeggen wat er aan de hand was