'helpen' en een rondje park

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

'helpen' en een rondje park

Ongelezen bericht door francis v »

Gisteravond vond ik het de hoogste tijd om de kerstboom op te tuigen. De boom stond al vanaf zondagmiddag in de hoge pot om te kijken hoe Bundels zou reageren. Het bleef alleen maar bij wat snuffelen, dus na 2 dagen had ik zoiets van het wordt nu wel tijd.
Om hem te 'testen' had ik wat van de kerstversiering op de tafel gelegd. Uiteraard snuffel de snuffel maar als ik al iets uitkraamde van "éuh" nam hij keurig afstand. Ik vond hem aandoenlijk vooral toen ik deze foto maakte...

Ik ruik alleen maar..ik doe niets :)
Afbeelding

Zie je wel baas....ik kijk alleen maar toe hoe je telkens iets van de tafel pakt...dat is toch ook een vorm van helpen toch? :wink: :verliefd1:
Afbeelding

Vanmiddag moest ik naar de apotheek en had zoiets van...dit is een mooi moment om Bundels alleen uit te laten en wat te 'trainen'. Hij deed het heel goed. Hield mij goed in de gaten terwijl we door het park liepen. Hij bleef heel netjes buiten wachten bij de apotheek. Ging rustig liggen en alles om hem heen had zijn interesse.
Op de terugweg gingen we door een ander park en tja toen kwam hij een bruine labrador tegen...en daar ging Bundels...bananen in zijn oren en spelen maar. :D Toen kwamen duo penotti een grote modderplas tegen...zucht jullie raden het al...daar lagen ze allebei te rollebollen in de grote plas.
Bij de bruine lab was het in 1e instantie niet zo goed te zien dat ze opstond vanuit een moddergebeuren. Bundels daarintegen....pfff het was een soort van zwart/wit geval wat uit de plas omhoog rees . De andere hondeneigenaren slaakte kreten van ooohhhh :shock: aaahhhhh wat erg voor je. Ach ja zei ik...dan had ik geen labrador moeten nemen hahhhaa.
Op de terugweg alvast dochterlief gebeld dat Bundels weer in bad moest. Tijdens het bellen dacht Bundels weet je wat...ik schuur ff lekker tegen je aan :twisted:. Lekker ding die puberhond van mij :D :evil:

Wat nou vies.....dat valt wel mee toch :wink:
Afbeelding

Bundels heeft hier zoiets van...zeg wanneer beginnen jullie nou met de massage eneh oja water graag net zo lekker warm als de vorige keer :D
Afbeelding

Hier is de ondeugende doerak weer lekker schoon :verliefd1:
Afbeelding

Heerlijk zo'n woef de boef :) :verliefd1:
En terwijl ik dit berichtje maak is hij alweer bezig mijn ouwe dibbes uit te dagen voor een spelletje donderjagen.
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Bundels heeft weer een lekker bad gehad :D
Gerritte
Erelid
Erelid

Ongelezen bericht door Gerritte »

:D Heerlijk he zo´n lekker badje na afloop. Je hebt in iedergeval lekker je best gedaan vent :D :klasse:
groetjes gerritte
Afbeelding
bedankt monika!

:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
Lankmark
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lankmark »

lekker even in een warm bad, gelijk heb je hoor Bundels
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

vraag volgende x gewoon om een badje hoef je niet eerst zo vies te worden
en inderdaad vrouwtje snapt het had ze maar geen labrador moeten nemen :lol: :lol:
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

Bundels is eigenlijk toch wel een braverd hoor... zo netjes in bad zitten wachten... netjes toezien hoe het vrouwtje werkt (kerstboom optuigen)... hoe geduldig allemaal.... dan mag je als beloning af en toe toch wel eens in een modderplas duiken , toch ? :wink: :D

Groetjes
Martine
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Alice van Ginkel »

Zo'n hulp zou iedereen toch wel willen hebben en dan ook nog zo knap!!! Moeilijk om van af te blijven en heerlijk om in bad te doen.

Wat is ie lief, hé? Hij zit zo braaf in dat bad. Heerlijk rustige hond....heerlijke kop om mee te knuffelen.

Geef je die twee van mij een paar dikke knuffels?

Vel liefs van Alice.
Afbeelding
corretje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door corretje »

Goh wat een scheet zeg. Dacht eigenlijk dat het een Golden was :oops: Hij heeft toch wel lang haar voor een lab??

Maar ja labjes gaan idd in elke sloot of plas. Diezel doet dat altijd als er een vriendje of vriendinnetje is om te spelen. Moet meneer ff stoer doen. De andere gaan bijna nooit mee in de sloot, tenzij het ook een lab is die niet luistert :lol:
:blondpootje: Kira 27-02-2002 0verleden op 24-12-2013
:zwartpootje: Diezel 24-10-2008
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

@ Alice...de knuffels zijn uitgebreid doorgegeven :D . Beide mannen konden geen genoeg krijgen van jouw knuffels hahaha. Banjer heeft een grote smakkerd op zijn voorhoofd gekregen en Bundels een lekkere kroelliekroel door zijn zachte vacht :)
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

@ corretje...Bundels is 100% labrador (incl. stamboom) alleen ja hij heeft langer haar. Zijn vacht voelt heerlijk zacht aan en dat maakt het kroelliekroelgehalte nog groter :D. Zo'n labrador noemt wel ook wel een fluffylabrador.

Tis gewoon een heerlijke ondeugende maar lieve (en ook weer rustige) lummel in al zijn doen en laten :verliefd1:
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

wobbetje schreef:Bundels is eigenlijk toch wel een braverd hoor... zo netjes in bad zitten wachten... netjes toezien hoe het vrouwtje werkt (kerstboom optuigen)... hoe geduldig allemaal.... dan mag je als beloning af en toe toch wel eens in een modderplas duiken , toch ? :wink: :D

Groetjes
Martine

Ik ben het met je eens hoor Martine...daarom kan ik ook niet echt boos worden als hij buiten in een modderplas springt.

Vanochtend deed hij zelfs zijn ontlasting in een grote plas (lekker handig als ik het daarna moet opruimen..zucht haha)...alleen een echte lab doet dit volgens mij :wink: :D .
Plaats reactie