Om hem te 'testen' had ik wat van de kerstversiering op de tafel gelegd. Uiteraard snuffel de snuffel maar als ik al iets uitkraamde van "éuh" nam hij keurig afstand. Ik vond hem aandoenlijk vooral toen ik deze foto maakte...
Ik ruik alleen maar..ik doe niets

Zie je wel baas....ik kijk alleen maar toe hoe je telkens iets van de tafel pakt...dat is toch ook een vorm van helpen toch?

Vanmiddag moest ik naar de apotheek en had zoiets van...dit is een mooi moment om Bundels alleen uit te laten en wat te 'trainen'. Hij deed het heel goed. Hield mij goed in de gaten terwijl we door het park liepen. Hij bleef heel netjes buiten wachten bij de apotheek. Ging rustig liggen en alles om hem heen had zijn interesse.
Op de terugweg gingen we door een ander park en tja toen kwam hij een bruine labrador tegen...en daar ging Bundels...bananen in zijn oren en spelen maar.
Bij de bruine lab was het in 1e instantie niet zo goed te zien dat ze opstond vanuit een moddergebeuren. Bundels daarintegen....pfff het was een soort van zwart/wit geval wat uit de plas omhoog rees . De andere hondeneigenaren slaakte kreten van ooohhhh
Op de terugweg alvast dochterlief gebeld dat Bundels weer in bad moest. Tijdens het bellen dacht Bundels weet je wat...ik schuur ff lekker tegen je aan
Wat nou vies.....dat valt wel mee toch

Bundels heeft hier zoiets van...zeg wanneer beginnen jullie nou met de massage eneh oja water graag net zo lekker warm als de vorige keer

Hier is de ondeugende doerak weer lekker schoon

Heerlijk zo'n woef de boef
En terwijl ik dit berichtje maak is hij alweer bezig mijn ouwe dibbes uit te dagen voor een spelletje donderjagen.