Koud He?!

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
JulKriek
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Koud He?!

Ongelezen bericht door JulKriek »

vanochtend was het best wel koud buiten ons appartement (windhoek etc.) Isa dacht ga maar lekker zelf buiten lopen :P met wat moeite kreeg ik haar naar buiten voor een kleine boodschap waarna ze bij de deur begon te krabben en te piepen

en smiddags wou ze bij de winkels naar binnen vanwege de heaters bij de deur ^^ maarja mij werd ook de vraag gesteld om op mn blote voeten de straat op te gaan dat doe ik dus ook niet
She holds the leash, good dog stay down
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Wil enCo »

Goh Co wil het liefst de hele dag buiten .Staat ie op de bevroren vijver :? in de tuin .
Kou vind ie heerlijk en ligt snachts ook naast de deur waar het heel koud is.
maar jou hondje is ook nog erg jong he. Lekker warm binnen tutten!
groetjes Wil
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
Veerle

Ongelezen bericht door Veerle »

Haha, Mojo vindt het heeeerlijk die kou. Zeker de sneeuw. Daar gaat ie als een gek doorheen liggen rollen (of bevroren gras). Als pup vond hij dat al geweldig!
Basto!

Ongelezen bericht door Basto! »

haha! Basto vind het ook het ook heerlijk! heeft nergens last van :) Isa is idd nog heel jong, komt vanzelf :)
Agnes

Ongelezen bericht door Agnes »

Hier is het andersom, ik vind het niks, en Qiki vind het prachtig! :)
Dee

Ongelezen bericht door Dee »

Haha, groot gelijk! Ik zou ook het liefst binnen blijven!
Tess stond gisteren raar te kijken; toen we om 12 uur naar buiten gingen, sneeuwde het wel maar niet noemenswaardig. Maar toen we om 15 uur een plas gingen doen, keek ze me echt zo aan van; vrouwtje, was da????
Om het veldje snapte ze ff niet waar ze moest plassen, want waar was het gras? Maar toen begon ze er de lol van in te zien en heeft staan springen! Later buiten in de tuin nog geraasd en natuurlijk zijn de batterijen van mijn camera leeg.... :(
Saskia18

Ongelezen bericht door Saskia18 »

Die mutsen van mij vinden die kou heerlijk.Wij lagen met het schip in zuid duitsland en gingen een stuk wandelen in de heuvels daar en er lag een dik pak sneeuw.We lopen dus langs het water en wat denk je...plons zo het water in en zwemmen tussen het ijs :? ...verder gelopen en daar stromen een heleboel beekjes en ja hoor...nog geen 2 tellen later stonden ze daar weer in te pootjebaden...toen we na dik anderhalf uur weer op het schip kwamen en hun tuig af deed,was het tuig totaal bevroren,maar de honden hadden de grootste lol gehad :lol: :lol: Dus nee...hier geen koukleumen :schreeuw: :D
JulKriek
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door JulKriek »

achteraf vind Isa het ook wel leuk ^^ happe in de sneeuw , en met mn pas geplanten van de zomer rietsigaar vandoor te gaan :P fotos moet ik nog even uploaden
She holds the leash, good dog stay down
Sira

Ongelezen bericht door Sira »

mijn sira vind de sneeuw wel erg leuk hoor
ik kan haar niet zo goed houden soms

ze weet wel dat ze naast me moet lopen maar met die sneeuw gaat ze door dollen heen
Plaats reactie