en smiddags wou ze bij de winkels naar binnen vanwege de heaters bij de deur ^^ maarja mij werd ook de vraag gesteld om op mn blote voeten de straat op te gaan dat doe ik dus ook niet
Koud He?!
- JulKriek
- Kleine hondenneus

Koud He?!
vanochtend was het best wel koud buiten ons appartement (windhoek etc.) Isa dacht ga maar lekker zelf buiten lopen
met wat moeite kreeg ik haar naar buiten voor een kleine boodschap waarna ze bij de deur begon te krabben en te piepen
en smiddags wou ze bij de winkels naar binnen vanwege de heaters bij de deur ^^ maarja mij werd ook de vraag gesteld om op mn blote voeten de straat op te gaan dat doe ik dus ook niet
She holds the leash, good dog stay down
-
Wil enCo
- Hele grote hondenneus

Goh Co wil het liefst de hele dag buiten .Staat ie op de bevroren vijver
in de tuin .
Kou vind ie heerlijk en ligt snachts ook naast de deur waar het heel koud is.
maar jou hondje is ook nog erg jong he. Lekker warm binnen tutten!
groetjes Wil
Kou vind ie heerlijk en ligt snachts ook naast de deur waar het heel koud is.
maar jou hondje is ook nog erg jong he. Lekker warm binnen tutten!
groetjes Wil
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)
:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
-
Veerle
-
Basto!
-
Dee
Haha, groot gelijk! Ik zou ook het liefst binnen blijven!
Tess stond gisteren raar te kijken; toen we om 12 uur naar buiten gingen, sneeuwde het wel maar niet noemenswaardig. Maar toen we om 15 uur een plas gingen doen, keek ze me echt zo aan van; vrouwtje, was da????
Om het veldje snapte ze ff niet waar ze moest plassen, want waar was het gras? Maar toen begon ze er de lol van in te zien en heeft staan springen! Later buiten in de tuin nog geraasd en natuurlijk zijn de batterijen van mijn camera leeg....
Tess stond gisteren raar te kijken; toen we om 12 uur naar buiten gingen, sneeuwde het wel maar niet noemenswaardig. Maar toen we om 15 uur een plas gingen doen, keek ze me echt zo aan van; vrouwtje, was da????
Om het veldje snapte ze ff niet waar ze moest plassen, want waar was het gras? Maar toen begon ze er de lol van in te zien en heeft staan springen! Later buiten in de tuin nog geraasd en natuurlijk zijn de batterijen van mijn camera leeg....
-
Saskia18
Die mutsen van mij vinden die kou heerlijk.Wij lagen met het schip in zuid duitsland en gingen een stuk wandelen in de heuvels daar en er lag een dik pak sneeuw.We lopen dus langs het water en wat denk je...plons zo het water in en zwemmen tussen het ijs
...verder gelopen en daar stromen een heleboel beekjes en ja hoor...nog geen 2 tellen later stonden ze daar weer in te pootjebaden...toen we na dik anderhalf uur weer op het schip kwamen en hun tuig af deed,was het tuig totaal bevroren,maar de honden hadden de grootste lol gehad
Dus nee...hier geen koukleumen

-
Sira